-Paul Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Ik speel vaak sa:mp en ik heb nog nooit dit probleem gehad: Als ik een sa:mp server binnen kom zie ik allemaal kleine kleine vierkantjes.. Bij deze screenshot zie je kleine vierkantjes ofsoiets Dit heb ik nooit eerder gehad, en ik heb ook al me pc geprobeert opnieuw op te starten, maar het blijft het zelfde... (Nee door fraps komt dat niet, ik heb het zonder ook al gebrobeerd) Ik hoop dat iemand me kan helpen ) Paul Reageren
Sandra Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Heb je wat aan de (video)instellingen veranderd ofzo? Reageren
Gijsso Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Ik zie de kleine vierkantjes niet. Misschien zijn het gewoon een paar pixels die anders kleuren. Reageren
-Paul Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Heb je wat aan de (video)instellingen veranderd ofzo? Weet niet :$ Reageren
Galiorix Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) Heb je wat aan de (video)instellingen veranderd ofzo? Weet niet :$ Misschien gaat het wel weg door de instellingen van GTA San Andreas te resetten door het bestand gta_set.set te verwijderen uit je userfiles (Mijn documten -> GTA San Andreas Userfiles -> gta_sa.set) Greetz Bewerkt: 12 januari 2008 door Galiorix Reageren
-Paul Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Heb je wat aan de (video)instellingen veranderd ofzo? Weet niet :$ Misschien gaat het wel weg door de instellingen van GTA San Andreas te resetten door het bestand gta_set.set te verwijderen uit je userfiles (Mijn documten -> GTA San Andreas Userfiles -> gta_sa.set) Greetz Nee het werkt niet.. Reageren
Puma Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Probeer San Andreas eens opnieuw te installeren Reageren
Gangsta Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) Heb je wat aan de (video)instellingen veranderd ofzo? Weet niet :$ Misschien gaat het wel weg door de instellingen van GTA San Andreas te resetten door het bestand gta_set.set te verwijderen uit je userfiles (Mijn documten -> GTA San Andreas Userfiles -> gta_sa.set) Greetz Nee het werkt niet.. Is dit alleen bij SA:MP of ook bij de normale GTA SA? Als het alleen SA:MP is moet je even kijken of opnieuw installeren helpt. Als GTA SA ook zo is doe je hetzelfde ^. Helpt het nog steeds niet, dan kijken we wel verder. (Videokaart, andere spelletjes etc) Edit: Puma's zijn sneller. Bewerkt: 12 januari 2008 door Gangsta Reageren
-Paul Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Lol Gister had ik dat probleem, maar nu starte ik me pc weer, speelde samp Alles was weer normaal xD Maar toch allemaal bedankt Paul Reageren
-Paul Geplaatst: 30 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 januari 2008 (bewerkt) Sorry voor dubbelpost Nu heb ik dit probleem alweer! Ookal start ik me pc opnieuw op, Werkt niet Sa:mp opnieuw instaleren, Werkt niet GTA San Andreas opnieuw instaleren, Werkt niet Help .. Groetjes EDIT: OMG Laat maar tis ineens weg Bewerkt: 30 januari 2008 door -Paul Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.