Toeterneus Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Hallo, Ik heb zoekfunctie geprobeerd, maar vond niks dus hier mijn vraag: Er zijn iets van 4 menu's in de restaurants, maar ik kan alleen maar het kids menu bestellen, ik ben al in San Fierro. Wanneer krijg ik de beschikking over meer menu's? Reageren
Donwell Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Je hoort ze gewoon alle 3/4 te kunnen krijgen. Weet je zeker dat je met de pijltjes links en rechts 'scrollt'? Want van het begin af aan kun je elk menu kopen, waar dan ook. Reageren
Toeterneus Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Jezus man wat stom, weet je dat ik dat eerste zinnetje nooit gelezen heb? 'Press left or right to select a meal'... Ik ben gewend dat alle mogelijkheden gewoon onder elkaar te zien zijn, net zoals de wapens bij Ammunation en de kleren in de winkels. Waarom hebben ze dit nu weer anders gedaan dan? Beetje inconsequent van Rockstar. Nou ja, ik weet het nu dus, bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.