Jump to content

Half Life 3 ...

Ice Banana

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen,

Ik vroeg me eigelijk af of er een Half Life 3 komt. Of wordt het gewoon Half Life 2 Episode 3?

Het antwoord:

Het is door het blad PC Gamer bevestigd dat Half-Life 2: Episode Three in ontwikkeling is bij Valve. Volgens PC Gamer is de kans groot dat een deel van de game zich af zal gaan spelen op het vrachtschip Borealis, een schip waarin zich een geheime technologie zou bevinden dat is ontwikkeld door een rivaal van Black Mesa, genaamd Aperture Science.( denk aan Portal) Een releasedatum is nog niet bekend gemaakt. Eerst moeten we het maar eens even doen met Episode Two.

En ik quoteer van " InsideGamer"

HL 2 Episode 3 zal in 2008 op de markt verschijnen

6121620071001_140845_0_big.jpg

Bron

----------------------------------------------------------------------------------

Eigenlijk vies oud nieuws. Althans... Half life 2 Episode 3 word uitkijken dan

Wat vinden jullie van de HL² serie? :puh:

Geplaatst:

Er wordt gezegd dat we de 3 Episode's (Episode 1, Episode 2 en Episode 3) moeten beschouwen als Half Life 3. Maar als ik eerlijk mag zijn, ik denk dat het niet zo is, en dat er wel een aparte game onder de naam 'Half Life 3' zal uitkomen.

Wat ik van de Half Life serie vind? Ik vindt het na Grand Theft Auto de beste gameserie die er op dit moment te spelen is. Vooral aan Half Life 2 heb ik heel wat uurtjes plezier gehad. 'We don't go to Ravenholm' is daarbij mijn favoriete hoofdstuk. Half Life 2 Episode 1 vond ik een leuke toevoeging aan zijn voorganger, het is enkel jammer dat je hem al snel, ik deed het op 7 uurtjes hebt uitgespeeld. Half Life 2 Episode 2 spant de kroon van de Half Life 2 serie. De graphics zijn er enorm op vooruit gegaan, en hierdoor heb ik soms moeite met mijn al verouderde videokaart. De verhaallijn is echt prachtig uitgewerkt, en past volledig bij zijn voorgangers.

Geplaatst:

Ravenholm is waar je net je shotgun krijgt en met al die Zombies hé? Is een vet geil level als je je Gravity gun gebruikt met die messen >:D. Ik raak er niet echt voorbij. Ik heb besloten om games wat chiller te spelen en niet beginnen te freaken als ik het spel al uitgespeeld heb na een goede 7 uur :puh:

Geplaatst:

Nou ja, voor 'Half Life 2: Episode 1' zal je niet veel meer dan 7 uren nodig hebben. De verhaallijn is erg leuk, maar erg kort. En over We don't go to Ravenholm, dat is inderdaad het hoofdstuk met die vele zombies en met een oud bekende Father Grigori. Wanneer je problemen hebt met een level, en je de oplossing na minuten zoeken nog niet gevonden hebt, kan je deze Walkhtrough bekijken, hij heeft me ook enkele keren geholpen.

Geplaatst:

Dat zou wel mogelijk zijn thug, maar nu Valve " The Orange Box " uitgebracht heeft waar onder andere HL² , HL² Episode 1 en HL² Eipsode 2 zit. Zou het zonde zijn als je nog een box maakt maar juist nog met Episode 3 erbij. Ik zou zeggen dat de episode trilogy best wel ooit in een box beland... :D

Geplaatst:

Half Life 2 en al zijn Episodes zijn gewoon top allemaal van zeer hoge kwaliteit, ik speel liever Half Life 2 dan zo'n nieuwe game als Crysis, waarom HL2 graphics zijn ook prachtig en de omgeving helemaal, de karakters met hun stemmen zijn van ongekend niveau en de muziek ook, maar het beste is nog de gameplay je wilt niet stoppen met spelen. Ik heb zojuist Half Life 2: Epispode 2 uitgespeeld en weer zo'n uitbreiding van top kwaliteit.

Ik kan ook dan niet wachten tot Episode 3, die dan vrijwel zeker om de Borealis gaat draaien. Of er een Half Life 3 komt, moet ik nog zien maar laten we het hopen want de HL serie is een van de beste series van games die er is.

Geplaatst: (bewerkt)
Half Life 2 Episode 1 vond ik een leuke toevoeging aan zijn voorganger, het is enkel jammer dat je hem al snel, ik deed het op 7 uurtjes hebt uitgespeeld.

Het is ook een episode. ;) En die website met die walktrough is echt bagger. Allemaal ads en popups, gelijk weggeklikt zulke sites moeten dood ;)

Ik denk dat Episode Three volgend schooljaar komt. Tussen Half-Life 2 en Episode One zat ongeveer 1,5 jaar en hetzelfde geld voor Episode One en Episode Two. Ik schat dat Episode in Q1 2009 komt. Episode Three zal waarschijnlijk met nog meer episodic content te koop zijn want de PU heeft gelijk dat Steam en episodic content de toekomst is. Of Half-Life 3 komt twijfel ik want ik denk eerder dat het beter is als ze verder gaan met nieuwe dingen. Van de zomer komt Left 4 Dead! :D

Bewerkt: door Ferre
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Half Life 2 en al zijn Episodes zijn gewoon top allemaal van zeer hoge kwaliteit, ik speel liever Half Life 2 dan zo'n nieuwe game als Crysis, waarom HL2 graphics zijn ook prachtig en de omgeving helemaal, de karakters met hun stemmen zijn van ongekend niveau en de muziek ook, maar het beste is nog de gameplay je wilt niet stoppen met spelen. Ik heb zojuist Half Life 2: Epispode 2 uitgespeeld en weer zo'n uitbreiding van top kwaliteit.

Inderdaad, de Half-Life serie is gewoon fantastisch en tevens mijn favoriete serie. En weinig games tippen inderdaad aan de typische Half-Life gameplay die je ook terugvind ik Half-Life mods zoals Day of Defeat en Counter-Strike. Alles is gewoon lekker stabiel en er zijn weinig andere games waar je kan crouchen (bukken) plus springen om zo ergens op te kunnen klimmen. Ook het verhaal en de muziek is top. Deze elementen zorgen ervoor dat zelfs Half-Life 1 tot op de dag van vandaag nog steeds populair is.

Ik heb The Orange Box ook gekocht maar heb Episode One, Episode Two en Portal nog niet kunnen spelen wegens een defecte pc en een slechte service bij de winkelketen die m'n pc zou moeten herstellen (zit vandaag 4 maand zonder mijn game pc).

Dan over Half-Life 3. Episode Three moet je gewoon als Half-Life 2 uitbreiding zien, ook al is het een stand-alone expansie. De episodes dragen niet voor niets 'Half-Life 2' in de naam, dus het zou een beetje flauw zijn als we Episode One, Two en Three als Half-Life 3 moeten gaan zien. Ik twijfel ook of ze al dan niet een HL3 gaan maken. Stel je voor, de Source engine is al zo geweldig dus dan moeten ze met een nóg betere engine op de proppen komen. :o Maar Source enine pwnt andere game engines omdat je pc helemaal niet de laatste nieuwe moet zijn. Zelfs op low graphics instellingen ziet alles er nog goed uit.

Geplaatst:
Zelfs op low graphics instellingen ziet alles er nog goed uit.

Ja, mee eens. Bij Source zijn de laagste settings de basis, hoe hoger je het zet hoe mooier het wordt. Bij spellen als Crysis is medium/high de basis. Als je het lager dan dat zet wordt het alleen maar lelijker. Dit is niet zo bij Source, dan ziet het er op low nog redelijk uit.

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

Tegen aperture sciene dus vecht je niet meer tegen Combines en Zomies?

ik hoop dat hij dan ook op xbox 360 of ps3 is :)

Bewerkt: door snowguard3
Geplaatst:
Tegen aperture sciene dus vecht je niet meer tegen Combines en Zomies?

ik hoop dat hij dan ook op xbox 360 of ps3 is :)

Aperture Science = Portal :o

Maar als Half-Life 3 uitkomt, zal die vast en zeker wel op PS3/Xbox360 komen, aangezien The Orange Box ook op PS3/box360 kwam.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...