ganton_gangster007 Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 Post hier al hier al je plaatjes/info/uitslagen van matches enz. Allles wat ermee te mkn heeft ik hoop dat hier een paar mensen op dit forum zijn die wwe leuk vinden ook al is het FAKE B) nou ik ben benieuwd heeft iemand spellen ervan ik heb ze allemaal gespeeld maar ik heb: snackdown 1,smackdown 3 (wwf ervoor) WWf smackdown-Shut Your mouth WWE here comes the pain en de nieuwste Raw vs smackdown! die speel ik nu ook het meest logisch post maar!! Reageren
The Godfather Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 ik heb smackdown vs. raw...en het is een miskoop van de maand. WWE smackdown here comes the pain is vele malen beter....ouwe bekende worstlaars....in die smackdown vs raw veel nieuwe. me favo is Rey Mysterio & goldberg....verder vind ik die shows super nep maat wel komisch :lol: Reageren
Pete-R Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 Dit gaat over de ''echte sport''. Dit is geen verzonnen sport forum of iets in die richting. Je kan toch geen sportuitslagen gaan verzinnen :blink: . Reageren
Ken-D Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 Dit gaat over de ''echte sport''. Dit is geen verzonnen sport forum of iets in die richting. Je kan toch geen sportuitslagen gaan verzinnen :blink: . Noem je dat iets met stunten te maken heeft en beweging geen sport dan? WWE(World Wrestling Entairtenemnt)word ook wel Entairtement Sport genoemd. Ik ben al zo'n 4 jaar fan van WWE. In 2001 heette het nog WWF(World Wrestling Federation). Het doet me nog deugd nog Nederlandse WWE fans te zien aangezien er het in dit land niet word uitgezonden(Daar mogen we V8 voor bedanken). Mijn favoriette worstelaars zijn:Kurt Angle,RVD,Stone Cold(die ontslagen is ) en The Rock. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 Dit gaat over de ''echte sport''. Dit is geen verzonnen sport forum of iets in die richting. Je kan toch geen sportuitslagen gaan verzinnen :blink: . maar die zal die er wel van internet afhalen, je denkt toch niet dat hij bij iedere wed. gaat zitten Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 18 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 smackdown vs raw is niet echt veranderd geen nieuwe dingen in het spel mijn favo wrestlers zijn Triple H en The Undertaker Reageren
Pete-R Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 SOrry, ik dacht dat wwe geen sport was maar een computer game. Heb je misschien screens van de sport, want ik zou echt niet weten wat het is. Reageren
Tim14 Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 Het is een soort nep worstel game.. Het is saai en en erg overdreven om te zien, maar verder wel leuk bedacht. Een vriend van mij zegt dat Goldberg, Bubba van GTA 1 en El Burro van GTA 3 was. Reageren
Ken-D Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 (bewerkt) Hier even wat plaatjes voor de duidelijkheid. Hier 1 van de bekendste worstelaars van de WWE:The Undertaker. Deze gast is rond de 40 en zit al meer dan 10 jaar in het vak. Een vriend van mij zegt dat Goldberg, Bubba van GTA 1 en El Burro van GTA 3 was. Dan weet hij niet wie Goldberg is. :lol: Goldberg is een gast van rond de 2 meter en niet dik zoals Bubba wel was. Goldberg smijt iemand gewoon aan de andere kant van de ring alsof het niets is. Bewerkt: 18 januari 2005 door Postaldude Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Lang Leven de WWE :rolleyes: Het is inderdaad zonde dat 't niet meer uitgezonden wordt. Maar laten we nou maar uitslagen posten of iets in die richting, Dat gene waarvoor 't gemaakt is iig in plaats van offtopic lullen Reageren
Tim14 Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Hier even wat plaatjes voor de duidelijkheid.Hier 1 van de bekendste worstelaars van de WWE:The Undertaker. Deze gast is rond de 40 en zit al meer dan 10 jaar in het vak. Een vriend van mij zegt dat Goldberg, Bubba van GTA 1 en El Burro van GTA 3 was. Dan weet hij niet wie Goldberg is. :lol: Goldberg is een gast van rond de 2 meter en niet dik zoals Bubba wel was. Goldberg smijt iemand gewoon aan de andere kant van de ring alsof het niets is. Ja maar het is allemaal duidelijk te zien nep. Als je het een klein kind laat zien, word hij heel erg aggresief. Reageren
Ken-D Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Hier even wat plaatjes voor de duidelijkheid.Hier 1 van de bekendste worstelaars van de WWE:The Undertaker. Deze gast is rond de 40 en zit al meer dan 10 jaar in het vak. Een vriend van mij zegt dat Goldberg, Bubba van GTA 1 en El Burro van GTA 3 was. Dan weet hij niet wie Goldberg is. :lol: Goldberg is een gast van rond de 2 meter en niet dik zoals Bubba wel was. Goldberg smijt iemand gewoon aan de andere kant van de ring alsof het niets is. Ja maar het is allemaal duidelijk te zien nep. Als je het een klein kind laat zien, word hij heel erg aggresief. Dan ligt het aan het kind. Ik vind het gewoon vermaak en ik ga niet herrieschoppen ofzo. Reageren
Tim14 Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Hier even wat plaatjes voor de duidelijkheid.Hier 1 van de bekendste worstelaars van de WWE:The Undertaker. Deze gast is rond de 40 en zit al meer dan 10 jaar in het vak. Een vriend van mij zegt dat Goldberg, Bubba van GTA 1 en El Burro van GTA 3 was. Dan weet hij niet wie Goldberg is. :lol: Goldberg is een gast van rond de 2 meter en niet dik zoals Bubba wel was. Goldberg smijt iemand gewoon aan de andere kant van de ring alsof het niets is. Ja maar het is allemaal duidelijk te zien nep. Als je het een klein kind laat zien, word hij heel erg aggresief. Dan ligt het aan het kind. Ik vind het gewoon vermaak en ik ga niet herrieschoppen ofzo. Dat snap ik ook wel, jij bent ook ouder. Reageren
The Godfather Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Als je het een klein kind laat zien, word hij heel erg aggresief. dat is bullshit....net zoiets als...beweren dat GTA slecht is voor de jeugd Reageren
Tim14 Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Als je het een klein kind laat zien, word hij heel erg aggresief. dat is bullshit....net zoiets als...beweren dat GTA slecht is voor de jeugd Dat is geen grapje, ik herriner mijn vriend nog. Op school wou iedereen in elkaar gaan slaan. Ik zat toen in groep 5 en hij ook! Laat het maar is aan je kleine neefje of broertje zien die flippen gewoon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.