ganton_gangster007 Geplaatst: 19 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Stone Colds Blood Head een van de nep gemaakte dingen die ik heb gezien hier een paar foto's ervan: Stone Cold met Vince Mcmanon De stone cold stunner aan het doen is: Reageren
ganton_gangster007 Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 sorrt voor dubbbelpost maar ik wil deze topic in leven houden dus please post hier nog meer dingen over WWE!! Hier nog meer foto's van me favo wrestlers: Booker T: Triple H: Rob Van Dam (RVD) PS: Post een paar van je favo divas!! Reageren
WWEGTA Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Om dit topic in leven te houden zal ik hier uitslagen posten van RAW, SmackDown, ECW. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Er zit toch ook een hele grote verhaal lijn in de WWE? Heeft iemand die misschien want al die verhalen en shows rondom de gevechten vind ik ook wel interresant. Reageren
WWEGTA Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 (bewerkt) Er zit toch ook een hele grote verhaal lijn in de WWE? Heeft iemand die misschien want al die verhalen en shows rondom de gevechten vind ik ook wel interresant. Bedoel je de verhaallijn van nu of ook van vroeger? Bewerkt: 1 juli 2007 door WWEGTA Reageren
Bigstijn Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Mijn favo was The undertaker Nu nog steeds eigenlijk Hier mijn top drie! 1. Undertaker 2. Hayabusa (Nek gebroken tijdens vechten. Verlamdt kon naar 5 jaar zen eigen stappen weer zetten :S) 3. Kane Reageren
Vegeta Geplaatst: 13 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2007 Mijn top 4 : 1. Hulk hogan (80's) 2. Batista 3. triple h (HHH) 4. John cena Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.