wiekash Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Ten eerste:Het is heel vreemd maar ik heb de green sabre gezien tijdens het rijden. Toen schoot ik dat mannetje erin dood en toen wou ik ermee gaan rijden maar hij zat kennelijk op slot. Best vreemd want als je iemand neerknalt in zijn auto dan valt ie er meestal uit. En ten tweede: Ik reed een beetje op mount chiliad op de weg en toen zag ik zo'n lowrider opeens in het niet verdwijnen. Ik reed een beetje door en door en door toen ik bij de top aankwam. Daar zag ik de lowrider staan en dat mannetje dat erin zat sprong van mount chiliad af. Is dat normaal? PS: ik speel SA op de ps2 Greetz, wiekash
Silverbyte Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) Er zijn 2 mogelijkheden: Of jouw game is niet helemaal in orde, of je hebt een pilsje teveel op en gaat je dingen verbeelden. Want normaal gesproken komt dit niet voor. Dus eerlijk gezegd denk ik dat je het hebt verzonnen. Ik wil je best geloven, maar dan hebben we eerst bewijs nodig. Bewerkt: 12 januari 2008 door Silverbyte
wiekash Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Er zijn 2 mogelijkheden:Of jouw game is niet helemaal in orde, of je hebt een pilsje teveel op en gaat je dingen verbeelden. Want normaal gesproken komt dit niet voor. Ik drink niet dus volgens mij is er een probleempje met m'n game. Alleen ik weet niet wat het probleem is.
Silverbyte Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Dat heet sarcasme, schat. Kun je ook aantonen dat het echt is? Want er zijn meer mensen die met dit soort verhalen komen, maar die worden afgedaan als verzinsels, omdat ze geen bewijs kunnen tonen.
Dago58x Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) Ten eerste:Het is heel vreemd maar ik heb de green sabre gezien tijdens het rijden. Toen schoot ik dat mannetje erin dood en toen wou ik ermee gaan rijden maar hij zat kennelijk op slot. Best vreemd want als je iemand neerknalt in zijn auto dan valt ie er meestal uit.En ten tweede: Ik reed een beetje op mount chiliad op de weg en toen zag ik zo'n lowrider opeens in het niet verdwijnen. Ik reed een beetje door en door en door toen ik bij de top aankwam. Daar zag ik de lowrider staan en dat mannetje dat erin zat sprong van mount chiliad af. Is dat normaal? PS: ik speel SA op de ps2 Greetz, wiekash 1. Dat kan gebeuren , het zit waarschijnlijk door het game. 2. Het kan mischien in mijn gedachten een bug zijn , maar dat denk ik niet. Bewerkt: 12 januari 2008 door Dago58x
Silverbyte Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Ten eerste:Het is heel vreemd maar ik heb de green sabre gezien tijdens het rijden. Toen schoot ik dat mannetje erin dood en toen wou ik ermee gaan rijden maar hij zat kennelijk op slot. Best vreemd want als je iemand neerknalt in zijn auto dan valt ie er meestal uit.En ten tweede: Ik reed een beetje op mount chiliad op de weg en toen zag ik zo'n lowrider opeens in het niet verdwijnen. Ik reed een beetje door en door en door toen ik bij de top aankwam. Daar zag ik de lowrider staan en dat mannetje dat erin zat sprong van mount chiliad af. Is dat normaal? PS: ik speel SA op de ps2 Greetz, wiekash 1. Dat kan gebeuren , het zit waarschijnlijk door het game. 2. Het kan mishcien in mijn gedachten een bug zijn , maar dat denk ik niet. Nou, dat 'Dat kan gebeuren' lijkt me erg onwaarschijnlijk. Dat een mannetje uit een auto stapt en per ongeluk het water in loopt is nog geloofwaardig, maar dit niet, want er spawnen geen voertuigen op Mt. Chilliad
moechy Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 bewijs want anders is het pure onzin en verzonnen.
Dago58x Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) Ten eerste:Het is heel vreemd maar ik heb de green sabre gezien tijdens het rijden. Toen schoot ik dat mannetje erin dood en toen wou ik ermee gaan rijden maar hij zat kennelijk op slot. Best vreemd want als je iemand neerknalt in zijn auto dan valt ie er meestal uit.En ten tweede: Ik reed een beetje op mount chiliad op de weg en toen zag ik zo'n lowrider opeens in het niet verdwijnen. Ik reed een beetje door en door en door toen ik bij de top aankwam. Daar zag ik de lowrider staan en dat mannetje dat erin zat sprong van mount chiliad af. Is dat normaal? PS: ik speel SA op de ps2 Greetz, wiekash 1. Dat kan gebeuren , het zit waarschijnlijk door het game. 2. Het kan mishcien in mijn gedachten een bug zijn , maar dat denk ik niet. Nou, dat 'Dat kan gebeuren' lijkt me erg onwaarschijnlijk. Dat een mannetje uit een auto stapt en per ongeluk het water in loopt is nog geloofwaardig, maar dit niet, want er spawnen geen voertuigen op Mt. Chilliad Ik geloof dat je de verkeerde bedoelt. Ik wil zeggen dat het mischien kan dat een auto op slot is. Niet dat ik zeg dat het kan gebeuren. Bewerkt: 12 januari 2008 door Dago58x
wiekash Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Oeps ik heb een mod gevonden die mijn neef erop had gezet, sorry sluit dit maar
Fiegel5 Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Nou, dat 'Dat kan gebeuren' lijkt me erg onwaarschijnlijk.Dat een mannetje uit een auto stapt en per ongeluk het water in loopt is nog geloofwaardig, maar dit niet, want er spawnen geen voertuigen op Mt. Chilliad Hoo, eventjes een pitstop. Er spawnen zeker wel voertuigen op Mt. Chilliad. Waaronder een camper een fiets en een busje. Verder zou het goed kunnen zijn dat het spel wat overhoop is. Dit krijg je naar vaak na elkaar opslaan e.d. Dus het zou goed kunnen zijn dat er iets mis ging en de lowrider spawnde op Mt. Chilliad. Alleen is het niet moggelijk dat het persoon uitstapte en van de berg sprong, altans dan zal jij denk ik de enige zijn die dit ooit heeft meegemaakt.
Silverbyte Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Nou, dat 'Dat kan gebeuren' lijkt me erg onwaarschijnlijk.Dat een mannetje uit een auto stapt en per ongeluk het water in loopt is nog geloofwaardig, maar dit niet, want er spawnen geen voertuigen op Mt. Chilliad Hoo, eventjes een pitstop. Er spawnen zeker wel voertuigen op Mt. Chilliad. Waaronder een camper een fiets en een busje. Verder zou het goed kunnen zijn dat het spel wat overhoop is. Dit krijg je naar vaak na elkaar opslaan e.d. Dus het zou goed kunnen zijn dat er iets mis ging en de lowrider spawnde op Mt. Chilliad. Alleen is het niet moggelijk dat het persoon uitstapte en van de berg sprong, altans dan zal jij denk ik de enige zijn die dit ooit heeft meegemaakt. Dan begrijp jij mij verkeerd denk ik. Met 'Er spawnen geen voertuigen op Mt. Chilliad' doelde ik op voertuigen waar echt mensen in rond rijden. Ik moet toegeven dat dat misschien wat slecht geformuleerd was.
Jopper47 Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 (bewerkt) Nou, dat 'Dat kan gebeuren' lijkt me erg onwaarschijnlijk.Dat een mannetje uit een auto stapt en per ongeluk het water in loopt is nog geloofwaardig, maar dit niet, want er spawnen geen voertuigen op Mt. Chilliad Hoo, eventjes een pitstop. Er spawnen zeker wel voertuigen op Mt. Chilliad. Waaronder een camper een fiets en een busje. Offtopic: Je vergeet de Sanchez en de qaud bike. Ontopic: En beste fliegel5 hij zei dat zijn neef er een mod op had gezet dus het is niet mogelijk dat hij te vaak achter elkaar opslaat! Maar toch, waarom zou iemand een mod maken dat er een lowrider in het niets verdwijnt en dan plots boven op de top van de berg weer spawnt, en dat het poppetje eruit rent en van de berg afspringt. Van Johannes47 Bewerkt: 14 januari 2008 door Johannes47
KillerZero86 Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 het kan zijn dat door die mod een fout int spel is ontstaan waardoor dit soort dingen gebeuren.
Bling Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 PS: ik speel SA op de ps2 Oeps ik heb een mod gevonden die mijn neef erop had gezet Weet je het zeker? Maar omdat we nu erg offtopic beginnen te gaan en het verhaal sowieso niet helemaal waar bleek te zijn, met welke reden dan ook, zal ik dit topic maar mooi afronden met een slotje.
Recommended Posts