joranluth Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Hallo, Ik heb wat vragen over de ''action replay max'' Ik heb de action replay max gekocht, maar ik snap niet alles, het ging mij erom dat ik savegames van pc naar ps2 kon zetten. Maar dat snap ik niet helemaal. Ik heb een savegame op de toegevoegde memorycard gezet. En ik heb hem ook geuncrushd. Na dat ik hem heb guncrushd, ga ik terug naar het scherm met ''max memory'' etc. en druk op start. Dan staat er ''start game'' dus daar klik ik op, en doe ik gta san andreas er in en start gta san andreas op. Maar bij het laden gaat het fout, daar staat dat de save niet samengaat met de versie in het engels. Maar ik heb wel gta san andreas platinum > Pal > Uk. dus dat snap ik nu niet? En vind ik heeeeeel erg jammer. Wil iemand me mischien helpen, ik zou het heel erg op prijs stellen. Dankje alvast Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Kun je eens laten zien welke savegame je hebt gedownload? Ik denk dat je misschien heb je wel een verkeerde versie gedownload. En anders moet je even je taal instellingen wijzigen. Maar dit lijkt me sterk dat dit ook bij savagames moet. Want bij sommige codes moet dit wel. Maar als je even een link geeft na de savegame die je hebt gedownload kan ik je misschien wel verder helpen. Ik heb zelf ook een Armax en heb zelf ook problemen gehad met savegames enzo. Reageren
Donwell Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 In dit topic staat een uitleg hoe je hem van de PS2 naar de PC kunt converten en andersom. Het is een topic voor een savegame aanvraag, maar als je dat niet nodig bent moet je dat tot dusver negeren. Lees de stukjes met de gehele uitleg, en het moet goed komen. Reageren
joranluth Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Hallo,Ik heb wat vragen over de ''action replay max'' Ik heb de action replay max gekocht, maar ik snap niet alles, het ging mij erom dat ik savegames van pc naar ps2 kon zetten. Maar dat snap ik niet helemaal. Ik heb een savegame op de toegevoegde memorycard gezet. En ik heb hem ook geuncrushd. Na dat ik hem heb guncrushd, ga ik terug naar het scherm met ''max memory'' etc. en druk op start. Dan staat er ''start game'' dus daar klik ik op, en doe ik gta san andreas er in en start gta san andreas op. Maar bij het laden gaat het fout, daar staat dat de save niet samengaat met de versie in het engels. Maar ik heb wel gta san andreas platinum > Pal > Uk. dus dat snap ik nu niet? En vind ik heeeeeel erg jammer. Wil iemand me mischien helpen, ik zou het heel erg op prijs stellen. Dankje alvast Hee, Deze savegame heb ik gedownload : http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...mp;showfile=187 Kun je mischien even kijken als hij wel voor platinum > pal > uk werkt? Als dat niet zois wil je mij dan een goede link geven ? Tqns Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Ik zie het probleem al je heb op ons forum net de verkeerde savegame gedownload. Je moet deze hebben---> http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...mp;showfile=311 Die jij hebt gedownload was niet de platinum versie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.