samosbolletje Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Als ik SAMP heb opgestart, Server gekozen, komt er een zwart scherm inplaats van het zogenaamde SAMP opstrartscherm (het spuitbusje wat het R logo spuit kan ik wel zien maar de andere niet,,,) Dan komt gewoon het begiinmenu te staan en als ik druk op new game dan sluit het af :S en komt er een foutmelding te staan met dat : Het rapport verzenden naar Microsoft enzo Kan iemand mij helpen ?! Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Als ik SAMP heb opgestart, Server gekozen, komt er een zwart scherm inplaats van het zogenaamde SAMP opstrartscherm(het spuitbusje wat het R logo spuit kan ik wel zien maar de andere niet,,,) Dan komt gewoon het begiinmenu te staan en als ik druk op new game dan sluit het af :S en komt er een foutmelding te staan met dat : Het rapport verzenden naar Microsoft enzo Kan iemand mij helpen ?! Spuitbus? Er komt geen spuitbus in het opstarten van SA:MP. Je krijgt maar één foto te zien en een laadbalkje. Ik denk dat je dus de verkeerde versie hebt. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. Als je V2 hebt kun je niet modden, dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet SA:MP wel lukken. Reageren
-Paul Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Mischien is dit het: Open het sa:mp scherm waar je allemaal servers kan kiezen Klik op tools -> Settings En dan staat er San Andreas Installation Location En zo moet je even gaan bladeren, en dan ga je naar de San Andreas map, en dan klik je het .exe bestand aan, zodat er ongeveer staat: C:\Progamfiles\GTA San Andreas\ Zoiets moet er dan staan, en probeer dan een server te connecten Waarschijnlijk werkt dat wel Paul Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.