erik.koel Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 allo jongens!!!! ECht sorry sorry sorry sorry dat ik dit onderwerp maak sorry!!!!!!!!!! maar mijn oude onderwerp is kwijt ik kan hem nergens meer vinden, ik hoop dat jullie het me voor deze keer alsjeblieft kunnen vergeven. gelukkig had ik de tekst nog wel, want sown lang ding schrijf ik echt bijna nooit op de computer, dus dan sla ik dat altijd op in zo’n wit computer papier, nou zie je maar, dat komt van pas! Daar kunnen jullie ook wat van leren! Dat is een tip van mij aan jullie! als je een lang bericht maakt moet je hem altijd opslaan! want als je hem dan kwijtraakt, is het zonde van je tijd! kijk ik was nu eigenlijk mijn onderwerp kwijt maar omdat hij nog op mijn computer stond heb ik hem nog! als ik hem niet op mijn computer gezet had was ik hem nu helemaal kwijt! Dan kon ik weer helemaal overnieuw beginnen! ik hoop dat jullie dit zullen onthouden. hier is mijn bericht: Heeey, hier ben ik weer jongens! Nog een keer bedankt voor het halen van mijn missie, echt bedankt!!! Maar nu zit ik met een groot probleem, na schooltijd zit ik echt de hele tijd San Andreas te spelen op mijn computertje! Het is zo leuk dat ik niet meer kan stoppen, als mijn moeder zegt dat ik naar bed moet ga ik naar bed, maar na 10 minuten ga ik weer snel achter mijn pc zodat ik nog even lekker kan spelen. Op school gaat het hier wat slechter door, maar het is wel erg leuk om met mijn vrienden San Andreas te spelen! We zijn vooral verslaafd aan het tunen van auto's. Ik heb een erg mooie auto in mijn garage staan, ik bedoel mijn jester die ik in de garage van mijn poppetje heb staan. hij staat bij dat grote huis in het begin! Ik vind deze auto zo mooi dat ik er een beetje verlief op ben geworden, ik wil er steeds in rijden wanneer ik in San Andreas ben! Het is leuk om met deze snelle auto te rijden en mensen te klieren! We doen alles samen in San Andreas, zelfs als ik een groen poppetje meeneem doe ik dat met mijn auto! maar ik begin zo langzamerhand wel in te zien dat dit slecht voor me is, ik slaap weinig en school gaat het niet goed, daarom denk ik dat dit niet langer zo kan, ik heb erg lang nagedacht en heb besloten dat het het beste zou zijn om de auto te vernietigen... Ik zou dit zelf niet kunnen, omdat ik er zoveel tijd aan heb besteedt en omdat het mijn lievelingsauto is! Toch heb ik besloten om het wel te doen, niet door mezelf maar ik hoop dat iemand van hier het kan doen! Hier mijn lijstje: Missie(s): Vernietig Jester Cheaten: Nee!!! Versie: V1 Overig: Vernietig hem snel! http://rapidshare.com/files/75657312/GTASAsf5.b.html AB!
Svenie Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) Het is een beetje vergezocht, maar ik wil hem wel voor je vernietigen. Missie voltooid: Vernietig de Jester Beloning: Geen! Overig: Geen cheats of mods gebruikt Savegame: Ik denk niet dat hierdoor je verslaving van GTA San Andreas zal minderen, maar ik wens je veel succes met afkicken, en dit was alvast de eerste stap. Bewerkt: 12 januari 2008 door Svenie
Ghost_Rider Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 allo jongens!!!! ECht sorry sorry sorry sorry dat ik dit onderwerp maak sorry!!!!!!!!!! maar mijn oude onderwerp is kwijt ik kan hem nergens meer vinden, ik hoop dat jullie het me voor deze keer alsjeblieft kunnen vergeven. gelukkig had ik de tekst nog wel, want sown lang ding schrijf ik echt bijna nooit op de computer, dus dan sla ik dat altijd op in zo'n wit computer papier, nou zie je maar, dat komt van pas! Daar kunnen jullie ook wat van leren! Dat is een tip van mij aan jullie! als je een lang bericht maakt moet je hem altijd opslaan! want als je hem dan kwijtraakt, is het zonde van je tijd! kijk ik was nu eigenlijk mijn onderwerp kwijt maar omdat hij nog op mijn computer stond heb ik hem nog! als ik hem niet op mijn computer gezet had was ik hem nu helemaal kwijt! Dan kon ik weer helemaal overnieuw beginnen! ik hoop dat jullie dit zullen onthouden. hier is mijn bericht: Heeey, hier ben ik weer jongens! Nog een keer bedankt voor het halen van mijn missie, echt bedankt!!! Maar nu zit ik met een groot probleem, na schooltijd zit ik echt de hele tijd San Andreas te spelen op mijn computertje! Het is zo leuk dat ik niet meer kan stoppen, als mijn moeder zegt dat ik naar bed moet ga ik naar bed, maar na 10 minuten ga ik weer snel achter mijn pc zodat ik nog even lekker kan spelen. Op school gaat het hier wat slechter door, maar het is wel erg leuk om met mijn vrienden San Andreas te spelen! We zijn vooral verslaafd aan het tunen van auto's. Ik heb een erg mooie auto in mijn garage staan, ik bedoel mijn jester die ik in de garage van mijn poppetje heb staan. hij staat bij dat grote huis in het begin! Ik vind deze auto zo mooi dat ik er een beetje verlief op ben geworden, ik wil er steeds in rijden wanneer ik in San Andreas ben! Het is leuk om met deze snelle auto te rijden en mensen te klieren! We doen alles samen in San Andreas, zelfs als ik een groen poppetje meeneem doe ik dat met mijn auto! maar ik begin zo langzamerhand wel in te zien dat dit slecht voor me is, ik slaap weinig en school gaat het niet goed, daarom denk ik dat dit niet langer zo kan, ik heb erg lang nagedacht en heb besloten dat het het beste zou zijn om de auto te vernietigen... Ik zou dit zelf niet kunnen, omdat ik er zoveel tijd aan heb besteedt en omdat het mijn lievelingsauto is! Toch heb ik besloten om het wel te doen, niet door mezelf maar ik hoop dat iemand van hier het kan doen! Hier mijn lijstje:Missie(s): Vernietig Jester Cheaten: Nee!!! Versie: V1 Overig: Vernietig hem snel! http://rapidshare.com/files/75657312/GTASAsf5.b.html AB! Ik vind dit verhaal een beetje overdreven. het is een computer auto. Doe SA gewoon van je PC verwijderen. Heb je geen last meer van SA én de Jester.
Fiegel5 Geplaatst: 12 januari 2008 Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 (bewerkt) Je bent verslaaft. Dat betenkt dat iemand die auto gaat vernietigen voor je, maar later ga je erweer eentje tunnen. Je kan dus beter zoals al eerder is gezegt: Het spel verwijderen en eventuweel je ouders het laten verstoppen. Iniedegeval moet je uitkijken, want het kan invloed hebben op school familie vrienden en als je pech hebt je hele toekomst. Overings is overdrijven ook een vak appart... Bewerkt: 12 januari 2008 door fiegel5
erik.koel Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 12 januari 2008 Het is een beetje vergezocht, maar ik wil hem wel voor je vernietigen. Missie voltooid: Vernietig de Jester Beloning: Geen! Overig: Geen cheats of mods gebruikt Savegame: Ik denk niet dat hierdoor je verslaving van GTA San Andreas zal minderen, maar ik wens je veel succes met afkicken, en dit was alvast de eerste stap. Bedankt man, ik hoop dat het helpt Leuke foto trouwens, nu kan ik eindelijk verder!
Recommended Posts