AMMU-NATION Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 ik ben 3x met dat wijf uit geweest & kreeg de schruft van dr ik heb er afgeslagen, dood geschopt & geschoten en uiteindelijk links laten liggen, maar je krijgt dan wel de hele tijd een telefoontje van waar je blijft MAAR nu is het over, ze belde net dat ik de tering krijgen en dr hartje is weg maare kom ze nog is een keer teug in het spel of moet ze me echt niet meer? + de beloning van 100% met Denise weet iemand dat? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 je krijgt een pimp suite van denise....nouja jij iig niet want je hebt haar mishandeld...en als haar hartje van de kaart is verdwenen kun je het wel vergeten. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mathijsie Geplaatst: 17 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 januari 2005 ja dan heb je het verknald bij dat wijf Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 eigen schuld :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Als ze dood is kan je er ook niet meer bijgaan hé. Das toch normaal. Maar troost je, er komen nog vriendinnen van CJ, die NOG lastiger kunnen doen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 is dat een troost hij vond denise al lastig en dan zeg jij ze zijn nog erger Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 hier zijn al topics over <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 gooi maar slotje op het antwoord is gegeven en er waren al topics hier over Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 gooi maar slotje op het antwoord is gegeven en er waren al topics hier over ik vond net deze topic kijk hier eens op jojogta3 klik hier Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Ok zal wel ff kijken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 gooi maar slotje op het antwoord is gegeven en er waren al topics hier over dit hoef je niet steeds te zeggen daar zijn de moderators voor ontopic hoezo slotje dan...misschien heeft hij nog wel een vraag wat niet in die andere topic staat <_< Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 (bewerkt) oke soory het spijt me excuusses aan iedereen :unsure: excuuses anvaart????? maar een regel in dit forum is gebruik zoekfunctie duszzzzzz Bewerkt: 18 januari 2005 door jojogta3 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 hm tja je hoeft geen excuus ervoor te geven het was niet kwaad bedoelt maar ik zeg het maar ff omdat je het zo te zien nog niet wist Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 De allerergste lover was Catalina. Ik werd helemaal gek van haar geschreeuw en gebek tijdens missies. Ik was blij dat ze een andere lover kreeg die haar vast al weer in de steek gelaten heeft Lazlow Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Topic Closed Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts