Jump to content

NOKIA 7500 PRISM BLACK/WHITE


michael50000

NOKIA 7500  

19 leden hebben gestemd

  1. 1. MOOI OF LELIJK?

    • heel lelijk
      6
    • lelijk
      0
    • valt best mee
      6
    • mooi
      4
    • heel mooi
      3


Recommended Posts

vindt je hem lelijk of mooi?

vindt je zwart het mooiste of wit het mooiste?

nokia-7500-prism-combo.jpg

nokia_7500prism_blanco.jpg

DIT MOEST EIGELIJK BIJ LUXURIES,SORRY DAT HET HIER STAAT[/font]

ZEG GEWOON JE MENING!HOU JE ZEKER NIET IN!!

Bewerkt: door michael50000
Link to comment
Delen op andere websites

die zwarte vind ik mooier.

die witte komt ook rapper vuil :7

Wit wordt dan wel sneller vuil. Maar op zwart zie je ook bijna alles. Barsten, krasjes en vetvlekken. En dit zie je dan weer minder snel op wit. Op wit zie je dan wel weer sneller vuil.

Verder ik vind beide erg lelijk, want het is simpelweg niet echt mijn stijl. Ik houd meer van een strak design.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind wit beter dan zwart, maar het is nog altijd lelijk :puh: .

PS: Moet dit niet in het "luxuries" topic??

>>> Door Ikkes: Als je forum zei was het helemaal geweldig, maar je hebt helemaal gelijk natuurlijk: verplaast dus.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Zwart, heeft meer stijl vind ik. Ben het trouwens niet eens met de uitspraak 'op zwart vallen krasjes etc sneller op', want veel viezigheid enzo is donker van kleur, waardoor het op wit meer op valt.

Wat het design van de telefoon betreft... Blegh.

Link to comment
Delen op andere websites

tegenover de foto's vindt ik dit veel beter, hier ziet de gsm er niet mat uit maar een pure spiegel, dat vindt ik er ook erg mooi aan, hij is eigelijk erg shine en ik hou van gsm's die blinken

Bewerkt: door michael50000
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind m heel lelijk, tenminste als telefoon. Als een of ander wazig design gadget gaat het wel. Maar het is nou eenmaal een telefoon en daarom zou ik hem nooit kopen. Ik zou ook helemaal van de wijs raken door die knopjes :7

Bewerkt: door Naudin
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind m heel lelijk, tenminste als telefoon. Als een of ander wazig design gadget gaat het wel. Maar het is nou eenmaal een telefoon en daarom zou ik hem nooit kopen. Ik zou ook helemaal van de wijs raken door die knopjes :7

welja, ik vindt em mooi en dat is wat telt voor mij, de meesten vinden de knopjes enzo belangerijk zoals jij, de meesten gebruiken het dan ook als telefoon, maar ik koop iets wat opvalt, hoe de knoppen dan ook mogen staan :puh:

ik heb ook de NOKIA 7260 nog gehad, heb er nooit mee kunnen typen, de functies waren vreselijk slecht en het scherm was niks waard, maar hij zag er gewoon goed uit :D (2 jaar geleden toch)

nokia%207260b.jpg

maar nu heb ik deze:

BenQ-Siemens EL-71

gsm-benq-el71-productfoto-groot.gif

goed toestel, imens slechte batterij wel en daarom moet hij weg, de software heel onstabiel, met goed toestel bedoelde ik alleen het scherm en functies zoals camera

Bewerkt: door michael50000
Link to comment
Delen op andere websites

ik wou toch nog effen laten weten dat ik dit toestel gekocht heb, iedereen zegt, wauw, wat een stylish toestel, die kost zeker ook massas, maar ik betaalde maar 200€!!! op foto ziet hij er eerlijkgezecht tegenover het echte toetsel inderdaad lelijk uit, maar geloof mij, hij is prachtig!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

ik heb nieuwe gsm maar duur dat diene is meer als 200 en is bijna nergens gekocht en toch heb je ze op ebay.be

maar dat gaat zo rap dat je snel moet zijn zo een ist er ene (bijna):post-84639-1202970913.gifzo ongeveer ,het is:een nokia 91 pas uit.ik vindt hem te duur voor .

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...