Jump to content

ICT

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een uurtje geleden informatie gehad over de opleiding ICT in Breda voor VMBO.Nou denk ik dat mijn beroep is gevonden(In het ICT dus) alleen wat vinden de mensen die het doen eraan?Is het een leuke opleiding?Zitten er nadelen aan?

Alvast bedankt voor de infiormatie

Geplaatst:

Mn Pa is computer ING... nou op dit moment iets in de ICT wereld te gaan doen is niets --> geen toekomst... er is geen geld ervoor alleen het broodnodige..

Nou de nadelen :

Elke dag/maand/week/jaar komt nieuwe theorie uit , wil je up to date blijven en werkt kunnen krijgen zul je altijd curssesen moeten volgen...

Tja voor de rest .. ask me gerichte vragen

Freek

Geplaatst:

ik doe ict nu 2e jaar, tis een leuke opleiding maar ook best simpel, je leert er niet echt super veel (verschillend per school) maar je krijgt wel veel stage waar je het meeste leert, ik vind het wel leuk

Geplaatst:
Ik heb een uurtje geleden informatie gehad over de opleiding ICT in Breda voor VMBO.Nou denk ik dat mijn beroep is gevonden(In het ICT dus) alleen wat vinden de mensen die het doen eraan?Is het een leuke opleiding?Zitten er nadelen aan?

Zorg maar dat Engels je hoofdtaal is en Nederlands een bijtaaltje. Echt, maar dan ook echt alles is in het Engels.

Geplaatst:

ja hij heeft gelijk, ik heb ook nog boeken van A+, dat zijn niet de dunste en dat is allamaal engels en je moet heel dat boek kennen, weet niet of dat overal is maar engels is zeker belangrijk, maar enelgs is piece of cake for me

Geplaatst:
..maar enelgs is piece of cake for me

Enelgs? :lol:

Ja, maar ook het Windows 'configurate' is ook engels. En dat vind ik zelf moeilijker als boeken lezen.

En je moet natuurlijk kennis en intresse hebben voor de computer.

Geplaatst:

Ik start in september een ICT opleiding daar zal ik me het meeste thuisvoelen, mijn engels is goed en ik kan erg goewd met computers overweg en mijn interesse is: computer

Geplaatst:

Wij hebben een paar dagen geleden ook ICT gehad op school. Maar, zou dat hetzelfde zijn als waar jullie het over hebben? Bij mij ging het over internet, Microsoft Word en nog een paar andere programma's.

Geplaatst:

Dat heet informatica, bij ICT leer je ook hoe je PC's in elkaar moet zetten en nog veel meer dingen, alsof ik niet weet hoe je een pc in elkaar mot zetten <_<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...