Scarface92 Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2008 (bewerkt) Rate de game boven je! Je post een film/screen of info over de game, en je geeft een beoordeling! Ik begin met: _________________________________________________________ Nieuwe regel! (23-01-2008) Even een nieuwe regel, voordat het kan uitlopen tot een spamfestijn: Niet meer dan drie posts per dag in dit topic. Probeer je cijfer te beargumenteren met een mening, dat is ook leuker voor degene die de betreffende game post. Bewerkt: 27 januari 2008 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2008 Hmmm, dat is Uncharted, wat mij een hele goede game lijkt. 8/10. Deze zullen veel mensen ook wel kennen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Groot-Duimpje Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2008 lijkt me wel een goed spel , een 7 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kakaroth Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2008 Cod 4, die me echt top lijkt. 9.5/10 http://litfusefilms.com/movies/ignissolus/ Kijken of jullie het zo herkennen, zonder duidelijk naam erbij enzo ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2008 Dit lijkt me niet veel bijzonders.. 5/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-pilot Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2008 Lijkt me een leuke game 8/10 En wat vinden jullie van Crysis? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2008 Lijkt mij wel leuk, alleen zou mijn pc exploderen als ik dat schrijfie erin zou stoppen.7/10 Deze dan: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2008 Het ziet er wat slecht uit, maar dat kan aan youtube liggen. De gameplay is wat mij betreft wel erg vet, vooral de communicatie die je met de andere hebt. Een 6je. Ouder spelletje voor de PS2, Red Faction 1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2008 Mwah, niet echt spectaculair. 5/10 Een van de bekendere games in hetzelfde genre als GTA. (Geen misselijk spel trouwens!) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2008 Een goede game. 8/10, maar niks overtreft GTA. Óók een game van Rockstar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thug Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2008 (bewerkt) nooit gespeeld maar ziet er goed uit 7/10 de topper van de vorige generatie games op ps3 Bewerkt: 14 januari 2008 door thug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2008 Nooit gespeeld, maar het verhaal is echt goed, en de graphics zijn super! 9/10 Eentje uit de oude doos dan: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2008 Nooit gespeeld, maar het verhaal is echt goed, en de graphics zijn super! 9/10Eentje uit de oude doos dan: WEGGEHAALD (Pagina verkleinen ) Freaky, en super de luxe, ken het ook niet eigenlijk. Ik geef het een welverdiende 7,5/10. En dan nu (good luck!): Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Naudin Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2008 (bewerkt) Ik heb zelf een pc en daar halo 1 op gehad. Super spel maar nooit halo 2 gehad (xp). Bij filmpjes van halo 3 heb ik het idee dat het allemaal een beetje hetzelfde is. Ik vind het stom dat ze de pc achter laten. Maar goed ik geef een 7/10 omdat halo 1 zo goed was! hier mijn game: Ps niet voor de jonge kijkers Bewerkt: 15 januari 2008 door Naudin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philip14 Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2008 Ziet er goed uit alleen is er iets wat ik niet weet wat het is waardoor ie wat slechter word 7/10 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.