Jump to content

Rate de game boven je


Scarface92

Recommended Posts

  • Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • studio dewolf

    77

  • Dr.Oppai

    73

  • commando

    71

  • End Of The Riot

    60

Zwaar Overhyped Game zonder sfeer; 5/10 . De shooters van tegenwoordig kunnen niet meer meten met Doom, enige vervelende van Doom was dat de game geen online-mogelijkheden heeft.. Ook jammer dat die game zo claustrofobisch is..



Laat je bij het beoordelen niet beïnvloeden door het cijfer dat Gamespot geeft. Ik kon behalve deze review geen ander beeldmateriaal vinden dat, euh, ''alle mogelijkheden van de game duidelijk weergeeft ;) ''.

Link to comment
Delen op andere websites

Laat je bij het beoordelen niet beïnvloeden door het cijfer dat Gamespot geeft. Ik kon behalve deze review geen ander beeldmateriaal vinden dat, euh, ''alle mogelijkheden van de game duidelijk weergeeft ;) ''.

Meest baggerspel ooit, dat ze daar geld voor durven te vragen. 't Krijg van mij een -3/10. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Runescape. Tsja, wat zal ik daar nu eens over zeggen. Ik heb het in een grijs verleden een blauwe maandag gespeeld, maar het is geen spel voor mij. Ik heb geen zin om eerst allemaal rotklusjes op te knappen en van het kastje naar de muur gestuurd te worden, voordat je daadwerkelijk iets kunt doen. De interactie is natuurlijk top, maar ik vind het teveel bombarie en te weinig actie. Ik ben niet zo van de cijfers, maar het wordt een 5/10.

FIFA Street 3

Link to comment
Delen op andere websites

Runescape. Tsja, wat zal ik daar nu eens over zeggen. Ik heb het in een grijs verleden een blauwe maandag gespeeld, maar het is geen spel voor mij. Ik heb geen zin om eerst allemaal rotklusjes op te knappen en van het kastje naar de muur gestuurd te worden, voordat je daadwerkelijk iets kunt doen. De interactie is natuurlijk top, maar ik vind het teveel bombarie en te weinig actie. Ik ben niet zo van de cijfers, maar het wordt een 5/10.

Kasje naar de muur? Dat is toch meestal zo bij een (MMO)RPG? En de interactie is alles behalve top! (Of was dat sarcastisch? Ik kon geen sarcase bespeuren iig :$ ). En in dit topic móet je toch juist een cijfer geven?

Fifa Street, daar valt veel over te zeggen.. Ik vind die game niet echt leuk.. Ik vind de game belabberd als je hem met de gewone FIFA vergelijkt! De game is goed genoeg voor degene die nooit sportgames (voetbalgames?) gespeeld heeft.. 5,5/10 Als je ooit andere voetbalgames hebt gespeeld mag je daar 3 punten aftrekken, als je de voorgangers van deze game hebt gespeeld dan mag je er een punt bij optellen wat mij betreft!

Voor de volgende: WoW met de uitbreidingen The Burning Crusade en The Wrath of the Lich King.

wow_cover2.jpgcover_1afb4fd6d1ad2f8c6caa3360c434afa3_l.jpg1226996392-00.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan nu wel zeggen dat WoW voor levenloze losers is die dat de godganse dag spelen (dat denk ik wel, maar dat zeg ik niet), maar dan krijg ik weer gezeur. :puh:

Anyway ben ik niet zo van de RPG's. Dat moet je teveel onderhouden zegmaar. 5/10

XIII

Link to comment
Delen op andere websites

Ziet er grappig uit, redelijk origineel verhaal ook wel. Als de rest ook goed is, zeker wel 8/10

Professor Layton en de verloren toekomst (Nintendo DS)

Vanaf 22/10 in de winkels. Ga ik zeker aanschaffen, ik houd wel van dit soort puzzelgames. Lekker ontspannen op de bank.

Link to comment
Delen op andere websites

is nog niet uit --/100, ik kan een game pas echt een volwaardige rating geven als ie gespeeld kan worden ;)

Jij hebt toch ook wel eens een game gerated die je niet hebt gespeeld.

@hierboven leuke game heb eerdere versie gespeeld 8/10

Bully: Scholarship Edition

Link to comment
Delen op andere websites

(hartenjagen -> kaarten) => Crap 0/100

dan vind ik schaken nog leuker :puh:

Wat goed beargumenteerd van je! :ch:

GTA San Andreas, daar valt veel over te zeggen.. Het feit dat het een GTA zorgt er eigenlijk al voor dat de game geen onvoldoende kan krijgen.. Maar laten we iets verder kijken, de graphics zijn crap; zeker vergeleken met die van GTA Vice City & GTA III! Je ziet maar weinig verschil wat mij betreft, en dat terwijl GTA SA veel nieuwe is! Het feit dat je moet eten om niet dood te gaan vind ik veel te overdreven! Net zoals al die andere RPG elementen! Daartegenover staan de gangwars, die zijn wel weer heel erg leuk! Ook vind ik de map te leeg; je kunt uren rondlopen zonder iets nuttigs/zinnigs tegen te komen of wat te beleven.. Allemaal van die boerenlandschappen, dan kan ik beter hier op de fiets stappen en wat in het rond fietsen, dan beleef ik waarschijnlijk nog meer en is het allemaal in de hoogste resolutie die je maar kan krijgen! Bovendien hangt er naar mijn mening geen sfeer in de game, dat vind ik een erg kwalijk te nemen punt.

Natuurlijk zijn de missies wel leuk, etc. etc., het is immers gewoon een GTA! Maar wat mij betreft ook de slechtste ooit gemaakt! 6/10

1021435.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...