joranluth Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Hallo, Wie heeft er een 100% savegame voor mij met versie Platinum>PAL>UK. mvg Joran Reageren
Preddy Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Hallo,Wie heeft er een 100% savegame voor mij met versie Platinum>PAL>UK. mvg Joran In de Download Database heeft Koe Mzungu zo'n savegame geplaatst. Reageren
joranluth Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Hallo,Wie heeft er een 100% savegame voor mij met versie Platinum>PAL>UK. mvg Joran Ja maar die werkt niet bij mij .. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Hoe krijg je eigenlijk in godsnaam die ps2 files op je interne memorycard van ps3? Die savegames heb van gtagames afgehaald en ik heb geen max cd of memoryconverter/adapter. Lukt het ook op een andere manier? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.