Bierbuikje Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2008 hey, heeft ook iemand een multiplayer online voor VC? zeg niet mtavc.com want daar heb ik al gekeken en daar staat dat die voor SA is. wat ik vreemd vind want waarom noem je een site dan mtavc.com??? naja, heeft ook iemand zo'n mta? alvast bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2008 hey, heeft ook iemand een multiplayer online voor VC? zeg niet mtavc.com want daar heb ik al gekeken en daar staat dat die voor SA is. wat ik vreemd vind want waarom noem je een site dan mtavc.com??? naja, heeft ook iemand zo'n mta? alvast bedankt! MTA: VC staat gewoon nog op de site, hoor. Alleen staan die en de oudere versies in het archief. De meest recente versie is MTA v0.5. Wil je gewoon spelen, dan moet je enkel de 'client' downloaden. Voor eigen server gebruik kun je ook nog de 'server' nemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.