Tommy VercettII Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2008 Hey, Als ik mijn skin verander met paint, en ik sla hem op als bmp. staat er: als u deze gegevens opslaat, kunnen kleurgegevens verloren gaan, dan is de skin zwart/wit en zit alles door elkaar, wat moet ik hieraan doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2008 Waarom sla je 'm op als .bmp? De texture guide die in de skinsmap staat, is een JPEG-afbeelding, dus ik zou 'm gewoon daarin opslaan. Verder is te zien dat die voorbeeld-afbeelding 256*256 pixels is met een resolutie van 72dpi. 24-bits, niet gekalibreerd en gemaakt met Adobe Photoshop 7.0. Misschien helpt het als je zoveel mogelijk aan die eigenschappen voldoet? Heb jouw probleem zelf nog nooit meegemaakt trouwens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy VercettII Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2008 Waarom sla je 'm op als .bmp? De texture guide die in de skinsmap staat, is een JPEG-afbeelding, dus ik zou 'm gewoon daarin opslaan. Verder is te zien dat die voorbeeld-afbeelding 256*256 pixels is met een resolutie van 72dpi. 24-bits, niet gekalibreerd en gemaakt met Adobe Photoshop 7.0. Misschien helpt het als je zoveel mogelijk aan die eigenschappen voldoet?Heb jouw probleem zelf nog nooit meegemaakt trouwens. Ik zal even kijken wat ie doet als ik hem als JPEG opsla, maar ik had eerder ergens op idt forum gelezen dat je hem opmoest slaan als bmp, maarja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2008 Je moet hem ook in bmp. opslaan daar anders komt hij niet in de lijst, dat probleem had ik ook. maar als je opslaat kun je als het goed is kiezen uit twee bmp's bij paint... kies dan niet voor die 265 (of een andere hoog getal) kleuren bmp, maar voor de normale anders wil dat ook niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2008 Om hier toch nog een beetje duidelijkheid in te verschaffen; je moet de 24 bits bitmap pakken, dan pakt GTA hem altijd Bij andere soorten pakt GTA hem niet of gaan de kleuren naar de maan. Greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2008 dat bedoelde ik, kon de juiste woorden niet vinden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.