Jump to content

Skin veranderen ---> Kleurgegevens verloren


Tommy VercettII

Recommended Posts

Hey,

Als ik mijn skin verander met paint, en ik sla hem op als bmp. staat er: als u deze gegevens opslaat, kunnen kleurgegevens verloren gaan, dan is de skin zwart/wit en zit alles door elkaar, wat moet ik hieraan doen? :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom sla je 'm op als .bmp? De texture guide die in de skinsmap staat, is een JPEG-afbeelding, dus ik zou 'm gewoon daarin opslaan. Verder is te zien dat die voorbeeld-afbeelding 256*256 pixels is met een resolutie van 72dpi. 24-bits, niet gekalibreerd en gemaakt met Adobe Photoshop 7.0. Misschien helpt het als je zoveel mogelijk aan die eigenschappen voldoet?

Heb jouw probleem zelf nog nooit meegemaakt trouwens.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom sla je 'm op als .bmp? De texture guide die in de skinsmap staat, is een JPEG-afbeelding, dus ik zou 'm gewoon daarin opslaan. Verder is te zien dat die voorbeeld-afbeelding 256*256 pixels is met een resolutie van 72dpi. 24-bits, niet gekalibreerd en gemaakt met Adobe Photoshop 7.0. Misschien helpt het als je zoveel mogelijk aan die eigenschappen voldoet?

Heb jouw probleem zelf nog nooit meegemaakt trouwens.

Ik zal even kijken wat ie doet als ik hem als JPEG opsla, maar ik had eerder ergens op idt forum gelezen dat je hem opmoest slaan als bmp, maarja.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet hem ook in bmp. opslaan daar anders komt hij niet in de lijst, dat probleem had ik ook.

maar als je opslaat kun je als het goed is kiezen uit twee bmp's bij paint...

kies dan niet voor die 265 (of een andere hoog getal) kleuren bmp, maar voor de normale anders wil dat ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...