Jump to content

GTA IV rating bekent in Europa en Australië


Gijsso

Recommended Posts

Mensen: weten jullie weer niet? De reden dat GTA4 in australie 15 rating krijgen is dat die versie (veel) minder geweld in zitten: zoals (bijna) geen bloed, minder realisme, en minder schietpartijen! :@:kots::duh: :td:

Dit slaat nergens op, dan hadden ze dat er wel bij vermeld.

Ik dacht juist dat ze in Australië juist strenger waren met de ratings?

Link to comment
Delen op andere websites

Mensen: weten jullie weer niet? De reden dat GTA4 in australie 15 rating krijgen is dat die versie (veel) minder geweld in zitten: zoals (bijna) geen bloed, minder realisme, en minder schietpartijen! :@:kots::duh: :td:

Er wordt maar 1 versie van gta 4 gemaakt (evt. in bv. Duitsland het bloed eruit met simpele aanpassing). Ze gaan echt geen 5 verschillende versies maken met de een minder geweld en al zeker niet minder realisme, daarvoor is heel erg veel werk nodig + het spel wordt er minder op. In Australie zijn ze gewoon wat minder streng dan hier, meeste (of alle) GTA delen hebben daar ook 15+ wat ik ook zeker niet te laag vind want ik begon met 10 jaar en geen negatieve gevolgen gehad.

Link to comment
Delen op andere websites

zou niet goed zijn als het alle leeftijden zou zijn.. had dit allang verw8
Dat is weer het andere uiterste. Maar 18+ is denk ik normaler dan normaal voor GTA.

En er is al een topic met het nieuws dat GTA in Australië 15+ is, met meer dan genoeg uitleg.

Link to comment
Delen op andere websites

zou niet goed zijn als het alle leeftijden zou zijn.. had dit allang verw8
Dat is weer het andere uiterste. Maar 18+ is denk ik normaler dan normaal voor GTA.

En er is al een topic met het nieuws dat GTA in Australië 15+ is, met meer dan genoeg uitleg.

inderdaad dit was al een maand bekent ofzo

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben maar 13 en ik heb bijna alle gta' s ( nu nog gta 2 te paken krijgen ) is dat een probleem , in game mania kijken ze niet naar die +18 ik had vice al op mijn 10de ( geen 18 dus )

gta 1 en 2 kan je gewoon van de rockstar site downloaden :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben maar 13 en ik heb bijna alle gta' s ( nu nog gta 2 te paken krijgen ) is dat een probleem , in game mania kijken ze niet naar die +18 ik had vice al op mijn 10de ( geen 18 dus )

gta 1 en 2 kan je gewoon van de rockstar site downloaden :Y

ik snap niet echt wat ik in al die vakjes moet invullen ???? :?

Link to comment
Delen op andere websites

ik ben maar 13 en ik heb bijna alle gta' s ( nu nog gta 2 te paken krijgen ) is dat een probleem , in game mania kijken ze niet naar die +18 ik had vice al op mijn 10de ( geen 18 dus )

gta 1 en 2 kan je gewoon van de rockstar site downloaden :Y

ik snap niet echt wat ik in al die vakjes moet invullen ???? :?

First Name: Je voornaam

Last Name: Je achternaam.

Age: Je leeftijd (vul hier 18 of hoger in)

Email: E-mail adress

Street Addres: Je straatnaam

City: Je stad

State: Je staat

Zip: Je Postcode

Country: Je land

Veel plezier met GTA(2). :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...