Naudin Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Mensen: weten jullie weer niet? De reden dat GTA4 in australie 15 rating krijgen is dat die versie (veel) minder geweld in zitten: zoals (bijna) geen bloed, minder realisme, en minder schietpartijen! :td: Dit slaat nergens op, dan hadden ze dat er wel bij vermeld. Ik dacht juist dat ze in Australië juist strenger waren met de ratings? Reageren
Gta-killer Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Mensen: weten jullie weer niet? De reden dat GTA4 in australie 15 rating krijgen is dat die versie (veel) minder geweld in zitten: zoals (bijna) geen bloed, minder realisme, en minder schietpartijen! :td: Er wordt maar 1 versie van gta 4 gemaakt (evt. in bv. Duitsland het bloed eruit met simpele aanpassing). Ze gaan echt geen 5 verschillende versies maken met de een minder geweld en al zeker niet minder realisme, daarvoor is heel erg veel werk nodig + het spel wordt er minder op. In Australie zijn ze gewoon wat minder streng dan hier, meeste (of alle) GTA delen hebben daar ook 15+ wat ik ook zeker niet te laag vind want ik begon met 10 jaar en geen negatieve gevolgen gehad. Reageren
mastala Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 zou niet goed zijn als het alle leeftijden zou zijn.. had dit allang verw8 Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 zou niet goed zijn als het alle leeftijden zou zijn.. had dit allang verw8 Dat is weer het andere uiterste. Maar 18+ is denk ik normaler dan normaal voor GTA. En er is al een topic met het nieuws dat GTA in Australië 15+ is, met meer dan genoeg uitleg. Reageren
thagtaking Geplaatst: 18 januari 2008 Rapport Geplaatst: 18 januari 2008 zou niet goed zijn als het alle leeftijden zou zijn.. had dit allang verw8 Dat is weer het andere uiterste. Maar 18+ is denk ik normaler dan normaal voor GTA. En er is al een topic met het nieuws dat GTA in Australië 15+ is, met meer dan genoeg uitleg. inderdaad dit was al een maand bekent ofzo Reageren
js007 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 ik ben maar 13 en ik heb bijna alle gta' s ( nu nog gta 2 te paken krijgen ) is dat een probleem , in game mania kijken ze niet naar die +18 ik had vice al op mijn 10de ( geen 18 dus ) Reageren
bastiaansiemen Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 ik ben maar 13 en ik heb bijna alle gta' s ( nu nog gta 2 te paken krijgen ) is dat een probleem , in game mania kijken ze niet naar die +18 ik had vice al op mijn 10de ( geen 18 dus ) gta 1 en 2 kan je gewoon van de rockstar site downloaden Reageren
js007 Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 ik ben maar 13 en ik heb bijna alle gta' s ( nu nog gta 2 te paken krijgen ) is dat een probleem , in game mania kijken ze niet naar die +18 ik had vice al op mijn 10de ( geen 18 dus ) gta 1 en 2 kan je gewoon van de rockstar site downloaden ik snap niet echt wat ik in al die vakjes moet invullen ???? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 januari 2008 Rapport Geplaatst: 20 januari 2008 ik ben maar 13 en ik heb bijna alle gta' s ( nu nog gta 2 te paken krijgen ) is dat een probleem , in game mania kijken ze niet naar die +18 ik had vice al op mijn 10de ( geen 18 dus ) gta 1 en 2 kan je gewoon van de rockstar site downloaden ik snap niet echt wat ik in al die vakjes moet invullen ???? First Name: Je voornaam Last Name: Je achternaam. Age: Je leeftijd (vul hier 18 of hoger in) Email: E-mail adress Street Addres: Je straatnaam City: Je stad State: Je staat Zip: Je Postcode Country: Je land Veel plezier met GTA(2). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.