CJRZ Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 (bewerkt) Yo GTAfans Ik heb pas GTA San Andreas weer een keer geinstalleerd en speel het nu voor de 3e keer. Ik heb de voorgaande keren nooit problemen gehad met wat dan ook en heb het spel gewoon uitgespeeld. Maar nu zien de wegen in het spel er raar uit: in de verte zijn ze zwart. Als ik verder rijd dan verplaats het zwarte gedeelte met de snelheid mee. Ik heb de instellingen al veranderd en de drawdistance verlaagd/verhoogt maar het helpt niks. Ook heb ik soms last dat het geluid in de cutschenes knappert en hapert en de ondertitel niet goed mee loopt met wat er wordt gezegd. Eerder nooit last van gehad. Verder is de computer gewoon hetzelde en heb al 2 jaar dezelfde videokaart en SA liep hier altijd prima. Maar nu dus niet echt lekker. Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen? alvast bedankt! Bewerkt: 13 januari 2008 door CJRZ Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Yo GTAfansIk heb pas GTA San Andreas weer een keer geinstalleerd en speel het nu voor de 3e keer. Ik heb de voorgaande keren nooit problemen gehad met wat dan ook en heb het spel gewoon uitgespeeld. Maar nu zien de wegen in het spel er raar uit: in de verte zijn ze zwart. Als ik verder rijd dan verplaats het zwarte gedeelte met de snelheid mee. Ik heb de instellingen al veranderd en de drawdistance verlaagd/verhoogt maar het helpt niks. Ook heb ik soms last dat het geluid in de cutschenes knappert en hapert en de ondertitel niet goed mee loopt met wat er wordt gezegd. Eerder nooit last van gehad. Verder is de computer gewoon hetzelde en heb al 2 jaar dezelfde videokaart en SA liep hier altijd prima. Maar nu dus niet echt lekker. Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen? alvast bedankt! Download eens nieuwe drivers voor je videokaart. Je videokaart opzoeken doe je door naar Uitvoeren te gaan en DXDIAG in te vullen. >>hier<< is de site voor Nvidia en >>hier<< voor ATI. Reageren
CJRZ Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Heb ff de meest recente gedownload. Ik had de versie van oktober 2007 dus ook die was nog wel aardig up to date. Na het installeren kon ik alleen GTA SA niet meer opstarten en kwam er een gta_sa.exe error :S Moest em opnieuw installeren en de savedgames weer erin plaatsen en toen lukte het weer. Dat probleem met die wegen lijkt nu weg te zijn maar goed het kan nog terugkomen, voor die tijd had ik het ook niet elke keer. Bedankt iig! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.