Gangsta-CJ Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 yo, ik bn net van mta vc overgeschakeld naar sa mp ik startte sa mp op maar dat lukte niet. volgens google moest ik dan een sa mp fix installeren. Dat deed ik. tot ik aan het vinewoodscherm kwam en niets kon doen. volgens google was dat een bekend probleem en moest ik daarvoor een dongrade patch ofzo downloaden.dat deed ik. nu start ik sa mp op en ik connect een server, samp start op enzo maar ipv het vinewood scherm is er nu gwn een zwart scherm! dan moet ik mijn pc altijd uitschakelen.. pleas help Reageren
kwaakje Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 yo, ik bn net van mta vc overgeschakeld naar sa mpik startte sa mp op maar dat lukte niet. volgens google moest ik dan een sa mp fix installeren. Dat deed ik. tot ik aan het vinewoodscherm kwam en niets kon doen. volgens google was dat een bekend probleem en moest ik daarvoor een dongrade patch ofzo downloaden.dat deed ik. nu start ik sa mp op en ik connect een server, samp start op enzo maar ipv het vinewood scherm is er nu gwn een zwart scherm! dan moet ik mijn pc altijd uitschakelen.. pleas help Ik heb dat ook gehad wat je zij van dat vinewood scherm, mijn oplossing was toen, gewoon de nieuwste SA-MP versie downloaden. Op deze website (www.sa-mp.com) staan de niewste versies, nu is het 0.2.2 R2. Probeer die eens te downloaden, en te installeren. Of had je dat al gedaan? In iedergeval, succes ermee. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 yo, ik bn net van mta vc overgeschakeld naar sa mpik startte sa mp op maar dat lukte niet. volgens google moest ik dan een sa mp fix installeren. Dat deed ik. tot ik aan het vinewoodscherm kwam en niets kon doen. volgens google was dat een bekend probleem en moest ik daarvoor een dongrade patch ofzo downloaden.dat deed ik. nu start ik sa mp op en ik connect een server, samp start op enzo maar ipv het vinewood scherm is er nu gwn een zwart scherm! dan moet ik mijn pc altijd uitschakelen.. pleas help Ik heb dat ook gehad wat je zij van dat vinewood scherm, mijn oplossing was toen, gewoon de nieuwste SA-MP versie downloaden. Op deze website (www.sa-mp.com) staan de niewste versies, nu is het 0.2.2 R2. Probeer die eens te downloaden, en te installeren. Of had je dat al gedaan? In iedergeval, succes ermee. dat had ik al gdn maar toch bedankt Reageren
kwaakje Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 En als je nou eens SA-MP uninstallt, en daarna weer instaleerd? Ook nog steeds het zelfde probleem? Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 dat zal ik doen maar kan je me een direct link geevn waar ik geen patch meer voor moet installeren maar alleen de mp mod? en welke dingen moet ik allemaal verwijderen als ik geheel sa mp wil verwijderen? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Verwijder d3d9.dll eens uit je San Andreas folder als ie er in staat. probeer ook eens gta_sa.set te verwijderen, die vin dje in je San Andreas User Files. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 nu gaat het weer, maar op het vinewood zegt hij: connecting to (ip adres) server didnt respond, trying again ofzo en dat gaat heeltijd opnieuw help meeee Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 nu gaat het weer, maar op het vinewood zegt hij: connecting to (ip adres) server didnt respond, trying again ofzo en dat gaat heeltijd opnieuw help meeee Dan is de server waarschijnlijk offline. ga terug, en pak een andere server. Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 nee, maar het is ok , uiteindlijk ging hij vanzelf na veel opnieuw installeren bedankt voor de hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.