Jump to content

Mta VC 0.5 Mods

Recommended Posts

Geplaatst:

bijv. op vc heb je auto's gezet en zo kan je dan nog mta spelen ?? zo nie heb je dan een mod die dat kan verhelpen??

Geplaatst:

Als je GTA mod dan kan je MTA niet meer spelen. Om dit te verhelpen zijn er geen mods ofzo maar er is wel een klein truckje. Je maakt een nieuwe installatie van GTA maar in een andere map dus dat je hem 2 keer geïnstalleerd hebt staan dan kan je op de ene een cleane SP spelen en MTA en op de andere kan je modden. :Y

Geplaatst:

Ik weet niet of dit bij MTA ook het geval is, maar bij SA:MP kan je gewoon auto's geïnstalleerd hebben die anders zijn, zolang je maar niet de handling lines verandert of iets in default.ide of iets dergelijks. Dan kan het goed zijn dat ze je als cheater zien en je misschien gekicked of zelfs gebanned word van een server. Het verstandigste is om bij een multiplayer mod gewoon een versie installatie te gebruiken ;)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Ik kan VC nie meer opnieuw installeeren anders errort ie

heeft iemand de map van Vc met alles en dan ook egt alles er in??

Geplaatst:
Ik kan VC nie meer opnieuw installeeren anders errort ie

heeft iemand de map van Vc met alles en dan ook egt alles er in??

Ik heb hem niet en kan hem je dus ook niet geven. Maar het zou verboden zijn om je dat te sturen aangezien we dan heel Vice City sturen en dat vrij illigaal is. Met andere woorden je zal hem toch van de CD moeten instaleren of de map kopieeren (eerst naar het bureaublad bv. en dan hernoemen en dan terug in de map Rockstargames zetten") en dan moet je ook nog alle mods weg halen.

Geplaatst:

Maar ik heb VC Zelf en niet gedownload ofzo maar gwn bij freerecordshop een 10tje en als ik heb op nieuw ga instaleer ga hij erroren

Geplaatst:
Maar ik heb VC Zelf en niet gedownload ofzo maar gwn bij freerecordshop een 10tje en als ik heb op nieuw ga instaleer ga hij erroren

Toch mogen we het je niet geven. :N Heb je al geprobeert wat ik hierboven zij zo zou het ook moeten werken. ;)

Geplaatst:

PFF voor de derde keer als ik het eraf haal en er dan weer op zet error tie! dus ik kan het effe niet er af halen !!

:duh:

Geplaatst:
PFF voor de derde keer als ik het eraf haal en er dan weer op zet error tie! dus ik kan het effe niet er af halen !!

verwijder mta

Geplaatst: (bewerkt)

Als je even aandachtig had gelezen had je gezien dat je het had kunnen oplossen zonder opnieuw te instaleren en de map gewoon te kopieëren. :7

of de map kopieeren (eerst naar het bureaublad bv. en dan hernoemen en dan terug in de map Rockstargames zetten") en dan moet je ook nog alle mods weg halen.

Daar heb je toch geen CD voor nodig... Allersiends veel succes ermee. :Y

Bewerkt: door Argon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...