janyboy Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 wat_is_fout.txt ik had een vraagje, wat is hier fout aan bij voorbaat dank Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Het is handig om te vertellen wat er precies niet doet. Wat crasht? Het is namelijk anders zoeken naar een speld in de hooiberg... Overigens zag ik wel iets: $sex = Actor.Create(PROSTITUTE, #BFYST, 2488.56, -1656.84, 13.38) Hier creeer je een actor met als "naam" $sex. Vervolgens doe je dit: until $sex = actor.Health(250) Wacht totdat $sex de health van 250 is? Of wat bedoelde je hiermee? Dit klopte dus niet. Ik neem aan dat je bedoelde: wacht totdat de health van actor "$sex" 250 is? Actor.Health($sex) = 250 Dan moet je het zo doen. Reageren
janyboy Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Het is handig om te vertellen wat er precies niet doet. Wat crasht? Het is namelijk anders zoeken naar een speld in de hooiberg...Overigens zag ik wel iets: $sex = Actor.Create(PROSTITUTE, #BFYST, 2488.56, -1656.84, 13.38) Hier creeer je een actor met als "naam" $sex. Vervolgens doe je dit: until $sex = actor.Health(250) Wacht totdat $sex de health van 250 is? Of wat bedoelde je hiermee? Dit klopte dus niet. Ik neem aan dat je bedoelde: wacht totdat de health van actor "$sex" 250 is? Actor.Health($sex) = 250 Dan moet je het zo doen. de fout is dat het spel crashed, als ik de 2e missie wil doen. bedankt dat je me de bug hebt verteld van de: Actor.Health($sex) = 250 mijn eigenlijk bedoeling was dat je dus de 4 dildo's kreeg en dat je met 1 van die dildo's haar moest doden. kan dit? dus dat je bijvoorbeeld alleen maar de mission passed als je met (b.v.) #GUN_DILDO1 de health tot 250 maakt? bvd janyboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.