UlimateGTAFAN Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Hoe kan het dat ik de Snapshots niet kan zien? Ik weet zeker dat ze op die plek zitten maar de snapshots verschijnen niet. Zo kan ik o.a Snapshot 4 niet zien Dus wie kan me helpen? Reageren
Donwell Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 De snapshots kun je alleen zien als je er met de camera naar kijkt. Dus als je door de camera naar een snapshot kijkt, die meestal ergens (hoog) in de lucht zitten, zul je hem zien. 's Nachts zul je de snapshots zien oplichten, op die manier weet je ook precies waar ze zitten. Reageren
UlimateGTAFAN Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Ik kijk er ook met de camera in maar ik kan ze niet zien Sta ik soms verkeerd ofzo? Reageren
Donwell Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Ze zitten vaak redelijk hoog in de lucht. Zo zal er bij de kraan bij je garage ook één zitten, maar dan wel helemaal bovenin de kraan. Ze zitten dus niet recht voor je neus. Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Als je ze niet kan zien hoeft het niet te betekenen dat ze er niet zijn, het kan namelijk zijn dat je ze toevallig eens hebt gefotografeerd (zonder dat je er wat van wist). Ik raad je aan eens te kijken met SAMA. -Download-. Dit programma controleert welke dingen je hebt gevonden, wat je nog moet doen en nog meer dingen met betrekking tot de Collectables. Je ziet nu het beginscherm. Ga naar Map en kies in het selectievak 'Pickup Items'. Kies onderin 'Snapshots not done' en je kunt zien welke je nog niet hebt gedaan. Veel succes. Reageren
UlimateGTAFAN Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 (bewerkt) Ik heb ze allemaal al Deze topic mag gesloten worden Bewerkt: 13 januari 2008 door UlimateGTAFAN Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.