.Levi. Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 De signatures zijn binnen en de inleverdatum is alweer voorbij. Dit houd in dat we gaan beginnen met stemmen op de mooiste Superheld-signature! Aan de leden die zich hebben aangemeld, heel veel succes deze SOTM! De winnaar krijgt zoals gewoonlijk een maand lang zijn winnende signature als Header bovenaan het Graphics Forum! De signatures zijn hier te bekijken. Je brengt je stem uit op de volgende manier: [b]Naam:[/b] (deelnemer) [b]Waarom:[/b] (niet verplicht) Good luck! Stemmen t/m 19 januari
Donwell Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Naam: Jon-asses Waarom: Mooie signature, goede effecten erbij gezet. Ook de kleur ziet er goed uit, en voor de rest netjes ingeblend.
Heroix Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Naam: M4X Waarom: 10 Voor originaliteit. En grafisch gezien ook niet slecht.
.Djanick Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 "mensen kunnen dit opvatten als *mierenneuker*, maar ik wil dit gewoon even zeggen" het thema van de SOTM is superhelden, maar M4X levert een Signature van Cartman in en krijgt een stem vanwege orginaliteit.. als de volgende SOTM sport is en ik lever een game design in is het ook orgineel. cartman heeft naar mijn doen helemaal niets te maken met Superhelden of iets dergelijks, dan kan er natuurlijk gezegd worden "ja, hij is mijn superheld" maar dan kunnen we ook designs maken van games en zeggen dat de personage een held voor je is... misschien dat ik het verkeerd zie, maar zo denk ik erover thema = thema
M4X Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 "mensen kunnen dit opvatten als *mierenneuker*, maar ik wil dit gewoon even zeggen"het thema van de SOTM is superhelden, maar M4X levert een Signature van Cartman in en krijgt een stem vanwege orginaliteit.. als de volgende SOTM sport is en ik lever een game design in is het ook orgineel. cartman heeft naar mijn doen helemaal niets te maken met Superhelden of iets dergelijks, dan kan er natuurlijk gezegd worden "ja, hij is mijn superheld" maar dan kunnen we ook designs maken van games en zeggen dat de personage een held voor je is... misschien dat ik het verkeerd zie, maar zo denk ik erover thema = thema Ik weet niet of dit tegen mij persoonlijk is, of over het hele thema. Oke, ik geef toe dat ik geen grote poster van Eric Cartman boven mijn bed heb hangen, en ik aanbid hem ook niet. Wel kijk ik erg vaak Southpark, en daarom vind ik Cartman dus een soort van superheld. En als het echt alleen maar superhelden mochten zijn, dan had je volgensmij 5 Kanu Reeves signatures, en 5 Spiderman signatures. Doe mij dan maar een Christiano Ronaldo sig, een Masterchief (of een andere superheld uit een game), een Jan Peter Balkenende sig etc. dan vind ik het wat leuker. Maargoed, dat is ook maar mijn mening. Naam: Heroix Waarom: Ik zat erg te twijfelen tussen .Djanick, Jon Asses en Heroix, maar uiteindelijk heb ik toch voor Heroix gekozen. .Djanick, ondanks het leuke effect vind ik jouw sig wat te kaal, en bij Jon Asses vind ik de kleur niet zo heel mooi, al moet ik er wel bij zeggen dat de C4D echt prachtig is. De reden dat ik op Heroix stem zijn de kleuren, en het pop-out effect wat er erg goed uit ziet. KUTGW allemaal
Rullez Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 "mensen kunnen dit opvatten als *mierenneuker*, maar ik wil dit gewoon even zeggen"het thema van de SOTM is superhelden, maar M4X levert een Signature van Cartman in en krijgt een stem vanwege orginaliteit.. als de volgende SOTM sport is en ik lever een game design in is het ook orgineel. cartman heeft naar mijn doen helemaal niets te maken met Superhelden of iets dergelijks, dan kan er natuurlijk gezegd worden "ja, hij is mijn superheld" maar dan kunnen we ook designs maken van games en zeggen dat de personage een held voor je is... misschien dat ik het verkeerd zie, maar zo denk ik erover thema = thema Het thema is superhelden. Maar wie weet is Cartman wel een superheld voor M4X is, want er staat niks over superhelden zoals Batman, Spiderman en superman. Er staat alleen Superhelden. Naam: .Djanick Waarom: Ziet er op het eerste gezicht hel leukst uit.
2fast{0} Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Naam: Jons-asses Waarom: De kleuren passen goed bij elkaar en ook zitten er een paar leuke effecten in. Opzich heb ik er dus weinig over te zeggen.
Hackman Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 naam:.Djanick waarom:Door spiderman en de mooie kleuren
Twankala Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Naam: Heroix Waarom: Ik heb niet moeten twijfelen. Ik zag al gelijk dat dit mijn favoriet was! De pop-out op zwart is heel orgineel! De achtergrond en de render staan goed bij elkaar en het loopt goed in elkaar over. De tekst is ook gewoon precies wat er bij hoort! Wat ik ook een hele mooie vond was die van Jon-asses. Ik vind alleen de blauwe kleur er niet goed bij passen. Nu is het meer een soort onderwater-superheld. Voor de rest allemaal ook mooie signatures, maar ik vond deze twee, en met name die van Heroix er ver bovenuit steken!
TomHagen Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Naam: Jon-asses Waarom: Omdat ik kleurgebruik goed vind, en het is ook nog eens duidelijk. Geen vaagheid oid.
Mirrrr Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Naam: Heroix Waarom: Ik zag deze en daar bleef mijn oog de hele tijd op hangen. Vind hem zo mooi gemaakt
NandroDavids Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Naam: Heroix Waarom: Veruit de mooiste signature die dit keer is ingezonden...voor mij geen twijfel over mogelijk.
Arjen Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Naam: Jon-asses Waarom: Ik twijfelde tussen Jon-asses en Heroix. Jon-asses heeft het geweldig gedaan, maar er is weinig met de achtergrond gedaan aan de linker en rechterkant. De kleur blauw van de achtergrond past ook niet bij de lichtblauw van Superman, maar toch, het effect erbij vind ik geweldig gedaan. Het effect bij de vuisten bedoel ik dan. Heroix heeft het ook erg mooi gedaan, alleen als ik er te lang naar kijk begint me op te vallen dat de render niet helemaal zuiver is. Ook de dikke zwarte borders ben ik niet helemaal weg van. Het effect bij het schild ziet er dan wel erg mooi uit.
.Levi. Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Naam: Jon-asses Waarom: Zoals Arjen hierboven twijfelde ik ook tussen deze twee. De donkere kleur blauw aan de zijkanten van Jon-asses zijn signature zijn te donker. Wat je er wel mee bereikt is dat het gedeelte met de effecten en de gloed er mooi uitspringt. Ik zou nog wel even kijken naar wat andere tinten voor de kleur blauw aan de zijkant. De tekst had ik zelf een andere font gegeven, een wat stijlvollere. Heroix, op het eerste gezicht een prima signature om naar te kijken alleen ook ik vind de border wat te dik en daarnaast ben ik ook niet helemaal weg van de tekst plaatsing, wat ook erg lastig is altijd. De achtergrond met effecten vind ik wel erg mooi eruit zien.
DenkaanHenk Geplaatst: 17 januari 2008 Rapport Geplaatst: 17 januari 2008 Naam: Jon-asses Waarom: Ik vind de effecten bij de vuisten van zijn poppetje vooral erg mooi, bij de andere signatures zie ik dat niet.
Recommended Posts