kwaakje Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Hoi, Misschien heb ik dit in het verkeerd forum geplaatst, maar dit is mijn vraag: Sinds vandaag doet mijn scroll dinges op mijn muis vaag. Soms gaat ie wel naar boven/onder als ik dan rol, maar soms blijft ie gewoon dood leuk staan. Kan het er aan liggen dat het een draadloze muis is? Of zullen de batterijen op zijn, wat ik niet denk, want ik kan nog wel gewoon klikken enz.. Alvast bedankt Reageren
jeroenvangeel13 Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 het kan aan 2 dingen liggen, je batterijen (dus ontvangst) of je muis is aan het verauderen. dat je wel kan klikken en niet kan scrollen kan zijn doordat je batterijen bijna leeg zijn, ze hebben nog genoeg power voor het klikken maar het scrollen word ze misschien te veel . dus ik zou eerts een een paar nieuwe batterijen probeeren en als dat niet werkt kan dat het begin van het eind van je muis zijn. gr. jeroen Reageren
kwaakje Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Ten eerste bedankt voor je reactie. Ik heb nieuwe batterijen erin gedaan, maar hij blijft zo vaag doen . Het kan volgens mij niet zijn dat hij aan het verouderen is, want ik heb hem misschien net een kwart/tot half jaartje. Nog ideeën? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Je kunt gewoon pech gehad hebben, dat het ding er al naar een half jaar mee is gestopt. Gezien het vaak niet loont om mechanische problemen aan computers zomaar te verhelpen, kun je beter een nieuwe kopen als je wilt kunnen scrollen. Zo duur zijn ze niet. Zelf repareren is moeilijk, gezien een muis niet gemaakt is om open gemaakt te worden, en van zo'n fijne techniek beschadig je al snel iets. Reageren
kwaakje Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Je kunt gewoon pech gehad hebben, dat het ding er al naar een half jaar mee is gestopt. Gezien het vaak niet loont om mechanische problemen aan computers zomaar te verhelpen, kun je beter een nieuwe kopen als je wilt kunnen scrollen. Zo duur zijn ze niet. Zelf repareren is moeilijk, gezien een muis niet gemaakt is om open gemaakt te worden, en van zo'n fijne techniek beschadig je al snel iets. Ja, dan word het een nieuwe.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.