Forumrunner Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 op wikigta staat dat je nooit meer kunt basketballen na het opslaan in het huis van madd dog. is dit waar? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 op wikigta staat dat je nooit meer kunt basketballen na het opslaan in het huis van madd dog.is dit waar? Ja, dit is inderdaad waar. Ik heb zelf in mijn savegame daar gesaved, en nu kan ik niet meer basketballen. Nu vind ik het niet écht géweldig om te basketballen, dus vind ik het niet erg. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Eigenlijk een nutteloos topic, want denk je dat de medewerkers van WikiGTA iets daarop zetten als ze het niet zeker weten? Overigens kan je makkelijk zonder op te slaan in dat savehouse, want in de buurt is nog een ander savehouse wat je als alternatief kunt gebruiken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.