Sjorszzz Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Weet er iemand waar je de txd,s kunt vinden van andere mensen in gta san andreas. Ik wil bijv. de skin van bigsmoke gaan bewerken. Alvast bedankt. Reageren
The Brasco Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Hmm dit weet ik niet zeker maar om je toch maar een reactie te geven: Probeer eens in je GTA San Andreas map bij player.img te kijken Reageren
K.O. Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Fout, je moet het bestand smoke.txd in gta3.img hebben. Je haalt t bestand uit gta3.img met de IMGTool en haalt de bitmap uit de txd met TXD Workshop. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 15 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Fout, je moet het bestand smoke.txd in gta3.img hebben. Je haalt t bestand uit gta3.img met de IMGTool en haalt de bitmap uit de txd met TXD Workshop. Maar hoe kun je dan ooit weer die txd weer terug vinden met de txd wordshop??? Want er zit geen zoekfuncktie bij volgens mij. Reageren
K.O. Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Klopt, daarom raad ik je aan om eerst de texture met IMG Tool uit het bestand gta3.img te halen, want IMG Tool heeft wel een zoekfunctie. Deze texture extract je dan naar bijvoorbeeld je bureaublad. Met TXD Workshop open je dit bestand gewoon vanaf het bureaublad, dat werkt veel sneller. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.