Jump to content

Hooligans 2


2fast{0}

Recommended Posts

Na het eerste deel is nu ook het 2de deel, "hooligans 2" uit. Ik heb hem gekocht op dvd en ga hem binnenkort bekijken. :)

Beschrijving

Na het eerste deel Hooligans nu het vervolg. Op deze dvd een verzameling van nog nooit eerder vertoonde beelden. Deze voetbal "supporters" zijn op zoek naar de confrontatie en menen hun club te moeten verdedigen met geweld! De harde kernen van oa. Duitse, Engelse, Italiaanse, Oost Europese en Nederlandse clubs worden gevolgd om hun spoor van vernielingen en geweld vast te leggen. Beelden op deze dvd kunnen al s zeer schokkend worden ervaren. Daarom zeker niet geschikt voor mensen met een zwakke maag!

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij heb ik zoiets op discovery channel gezien,is wel interessant met al die gangs die hun vormen enz,voor hun is het gewoon een soort hobby en ze doen het voor de kick,aparte figuren die hooligans

Dat is weer een programma, maar dit is een documantaire. Best wel leuk. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heeft iemand de film wel eens gezien? Die moet je echt kijken. :Y

Die documentaire zal vast ook vet zijn omdat het allemaal echt is.

Ja, heb ik gezien, ik vind hem geweldig met die American Express kaart :Y

Ik denk ook wel dat er een hooligans 2 komt van de film. :Y Maar nu heb ik nog steeds geen tijd gehad om de documanteire te bekijken. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik zou zeggen kijk Football Factory eens. GS (Green Street) is gewoon zo'n Amerikaanse film, heel erg overdreven, en erg voorspelbaar. Football Factory ligt veel dichter bij de realiteit, zo gaat het er in het echt ook een beetje aan toe. En je krijgt ook meer informatie over de personen enzo (film staat trouwens bijna helemaal online op YouTube).

Link to comment
Delen op andere websites

idd football factory is meer een aanrader dan GS...beter een waarheidsgetrouw verhaal dan wéér zo'n hollywoodscript....

ideaal voor avondje plezier is eerst film zien en dan ff game spelen die je makkelijk kan downloaden :puh:

pics hooligan the game

Bewerkt: door East Coast Crip
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...