2fast{0} Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Na het eerste deel is nu ook het 2de deel, "hooligans 2" uit. Ik heb hem gekocht op dvd en ga hem binnenkort bekijken. Beschrijving Na het eerste deel Hooligans nu het vervolg. Op deze dvd een verzameling van nog nooit eerder vertoonde beelden. Deze voetbal "supporters" zijn op zoek naar de confrontatie en menen hun club te moeten verdedigen met geweld! De harde kernen van oa. Duitse, Engelse, Italiaanse, Oost Europese en Nederlandse clubs worden gevolgd om hun spoor van vernielingen en geweld vast te leggen. Beelden op deze dvd kunnen al s zeer schokkend worden ervaren. Daarom zeker niet geschikt voor mensen met een zwakke maag! Reageren
TomHagen Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Is dat een vervolg op die speelfilm of is het een documentaire? Reageren
2fast{0} Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Is dat een vervolg op die speelfilm of is het een documentaire? De documentaire. Reageren
PowerPats Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 volgens mij heb ik zoiets op discovery channel gezien,is wel interessant met al die gangs die hun vormen enz,voor hun is het gewoon een soort hobby en ze doen het voor de kick,aparte figuren die hooligans Reageren
2fast{0} Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 volgens mij heb ik zoiets op discovery channel gezien,is wel interessant met al die gangs die hun vormen enz,voor hun is het gewoon een soort hobby en ze doen het voor de kick,aparte figuren die hooligans Dat is weer een programma, maar dit is een documantaire. Best wel leuk. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Heeft iemand de film wel eens gezien? Die moet je echt kijken. Die documentaire zal vast ook vet zijn omdat het allemaal echt is. Reageren
Dastard Geplaatst: 15 januari 2008 Rapport Geplaatst: 15 januari 2008 Heeft iemand de film wel eens gezien? Die moet je echt kijken. Die documentaire zal vast ook vet zijn omdat het allemaal echt is. Ja, heb ik gezien, ik vind hem geweldig met die American Express kaart Reageren
2fast{0} Geplaatst: 16 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2008 Heeft iemand de film wel eens gezien? Die moet je echt kijken. Die documentaire zal vast ook vet zijn omdat het allemaal echt is. Ja, heb ik gezien, ik vind hem geweldig met die American Express kaart Ik denk ook wel dat er een hooligans 2 komt van de film. Maar nu heb ik nog steeds geen tijd gehad om de documanteire te bekijken. Reageren
bierboer Geplaatst: 28 maart 2008 Rapport Geplaatst: 28 maart 2008 Welke Nederlandse clubs worden hierin gevolgd? Zeker weer alleen Ajax Feyenoord Den Haag en Utrecht..? Dat ze dan ook aandacht besteden aan de hooligan-subtop (PSV, NEC, Twente, Groningen).. Reageren
oostzaan Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Altijd leuk om te zien Ik vond die film ook leuk Green street hooligans Reageren
bierboer Geplaatst: 1 april 2008 Rapport Geplaatst: 1 april 2008 Ik zou zeggen kijk Football Factory eens. GS (Green Street) is gewoon zo'n Amerikaanse film, heel erg overdreven, en erg voorspelbaar. Football Factory ligt veel dichter bij de realiteit, zo gaat het er in het echt ook een beetje aan toe. En je krijgt ook meer informatie over de personen enzo (film staat trouwens bijna helemaal online op YouTube). Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 2 april 2008 Rapport Geplaatst: 2 april 2008 (bewerkt) idd football factory is meer een aanrader dan GS...beter een waarheidsgetrouw verhaal dan wéér zo'n hollywoodscript.... ideaal voor avondje plezier is eerst film zien en dan ff game spelen die je makkelijk kan downloaden pics hooligan the game Bewerkt: 2 april 2008 door East Coast Crip Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.