bus Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 Ik heb een probleem met m'n ps2 Kleine versie*** Min ps2's rode lampje doet het niet meer wan het snoer dat via me ps2 naar een adapter naar me stekker gaat is stuk denk ik . Als ik veel wring gaat het lampje soms branden ik moet er dan bijv iets zwaars op zetten of veel druk op het snoer uitoevenen anders gaat het lampje weer uit dus doet mijn ps2 het weer niet Ook als het lapje het doet en ik zet hem aan word ie even groen en dan uit en weer rood. Of hij valt vaak uit tijdens het spelen Kan iemand mij alstubl;iefd helpen ik baal er echt van mvg jesse Reageren
libertycitypc Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 mischien gewoon een andere stekker proberen die zelfde aansluiting heeft of even contact op nemen met sony Reageren
thug Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 hoe lang heb je hem al. weet je zeker jij er niets mee te maken hebt. dan zou ik contact opnemen naar sony dat je een slechte kabel hebt of stuur die op of ga naar de winkel waar je je ps2 hebt gekocht en ga het melden. Reageren
Froop Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 hoe lang heb je hem al.weet je zeker jij er niets mee te maken hebt. dan zou ik contact opnemen naar sony dat je een slechte kabel hebt of stuur die op of ga naar de winkel waar je je ps2 hebt gekocht en ga het melden. Ik denk dat er een breuk in je adapter(kabel) zit. Even langs je leverancier of een mail sturen naar Sony. Reageren
bus Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Heb er nooit dingen mee gedaan noiit gevallen enzo . Maar ik heb hem nu 2 jaar maar het licht denk aan het stuk kabel dat in de playstation gaat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.