kwaakje Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 (bewerkt) Hoi Ik weet niet of dit het goede forum gedeelte is, maar oke. Ik heb een probleempje. Als ik een object ingame zet in SA, en de Draw Distance op 300 zet, werkt alles goed. Col in orde, dff goed, txd goed, kortom geen problemen. Ik ben nu bezig met een eiland te maken. Dan zet ik de Draw Distance op 1000, dan werkt mijn col niet meer. Ook werkt de col niet meer als ik de Draw Distance op 400 zet. En dan nog een probleem: Hoeveel poly's mag een object hebben, wil je een niet bugged col hebben? Iemand een idee zodat ik de Draw Distance hoger kan zetten, zonder dat mijn col niet meer werkt. Alvast bedankt. Bewerkt: 13 januari 2008 door kwaakje Reageren
Wazuup Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Dat hoort, vandaar dat GTA ook met een LOD systeem werkt. Oftewel, elke objecten staan dubbel gemapt, maar ééntje tastbaar (die een draw distance van 300 heeft, en die andere iets van 1200). Zie de master tutorial list, IPL Documentatie. Verder mag een COL ongeveer 1200 polygonen hebben wil je geen crash hebben. De dff zou ik onder de 40.000 houden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.