papa_junss_ Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 GTA SA word afgesloten als ik een voertuig proberen te spwannen..:S wat kan er mis zijn.? Alvast Bedankt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 GTA SA word afgesloten als ik een voertuig proberen te spwannen..:Swat kan er mis zijn.? Alvast Bedankt Heb je mods gebruikt op het desbetreffende voertuig? Als het zo is dan zal de mod vast wel verkeerd geinstaleerd zijn, waardoor hij niet goed kan laden en hij dus crasht zodra je hem ziet. Kijk dit even na en deïnstaleer de mod. Een ander manier kan zijn dat je een trein/tram probeert te spawnen. Als je dit doet crasht SA óók. Reageren
papa_junss_ Geplaatst: 13 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 nee ik heb echt geen enkel mod geinstalleerd, en ik probeer de Pizzaboy te spawnen ID nummer is : 448.. Reageren
Dago58x Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 (bewerkt) nee ik heb echt geen enkel mod geinstalleerd, en ik probeer de Pizzaboy te spawnen ID nummer is : 448.. Als je op het PC speelt kan het zijn dat het beschadigt is geworden . Aangezien elke keer dat je een voertuig spawnt. Of steel gewoon een auto die je leuk vindt , dan sluit hij niet meer af. Bewerkt: 13 januari 2008 door Dago58x Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 13 januari 2008 Rapport Geplaatst: 13 januari 2008 nee ik heb echt geen enkel mod geinstalleerd, en ik probeer de Pizzaboy te spawnen ID nummer is : 448.. Een andere manier om de Pizzaboy te krijgen. Typ de code 'CRAZYTOWN' in en je krijgt een gekkenhuis thema. Met deze cheat rijden er ook Pizzaboy's rond. Je kan ook gaan zoeken naar de Pizzaboy op straat. Héél af en toen rijd hij ook wel eens op straat rond. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.