Jump to content

Phil Missie: Boomshine Blowout

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil vragen of jullie tips hebben voor de missie Boomshine Blowout van Phil want net als ik de laatste krat moet brengen naar de auto van Phil ontploft de boel

Bewerkt: door kevinja
Geplaatst: (bewerkt)
Ik wil vragen of jullie tips hebben voor de missie Boomshine Blowout van Phil want net als ik de laatste krat moet brengen naar de auto van Phil ontploft de boel

Als je verder naar beneden had gescrolld dan zag je een topic met hetzelfde onderwerp. Het gaat om dit topic. Mochten die tips uit het andere topic niet helpen en je hebt deze game op de PSP. Dan kun je hier een Savegame Aanvraag doen.

Bewerkt: door Colonel Cortez
  • 2 weken later...
Geplaatst:

hey,

wel, ik had geen last met deze missie, maar ik had een heel goede tactiek bedacht. Rij achteruit met de vorklift, dan rijd hij sneller dan vooruit :klap:

grtz

• 3 maanden later...
Geplaatst:

nou mij lukt het dus helemaal niet :puh: heb het al ik weet niet hoe vaak geprobeerd, maar het wil maar niet lukken.

Geplaatst:

Als het niet lukt met behulp van de missie beschrijving waarnaar GtaFan2 hierboven linkte, dan vind je hier nog erg veel topics met tips over de missie. Als het dan nog steeds niet lukt dan kan je nog altijd een savegame aanvraag doen, zodat iemand anders Boomshine Blowout voor je kan halen ;)

• 2 maanden later...
Geplaatst:

kijk op www.wikigta.nl en klik dan op gta vcs daar staan alle missies hoe ze moete zo heb ik het spel uitgespeeld

Geplaatst:
kijk op www.wikigta.nl en klik dan op gta vcs daar staan alle missies hoe ze moete zo heb ik het spel uitgespeeld

Hier heeft hij niet echt veel aan. :N

Ontopic: Ik geef een soort route op die je achter elkaar voor de 4 kratten kunt gebruiken. Je staat met de vorkheftruck voor phil's truck ga dan gelijk naar links blijf rechtdoor rijden. Dit is een route die omrijdt maar er vallen geen explosie's op die route, ik heb de missie zo uitgespeelt.

• 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...