Jump to content

Savegame installeren

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb een vraag aan iedereen

want ik heb laatst een save game gedownload waarbij je tot

37 % bent maar mijn probleem is : hoe moet ik die activeren ?

want als ik gta opstart zie ik nergens dat het tot 37 procent is alleen de missie die ik als laatste gedaan heb

ik vind het wel jammer dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen

(eni k heb wel gekeken of ik de goede versie van gta sa gedownload heb er stond rechts onder van v2.00 dus ik heb 37 % v2.00 gedownload)

mvg whahaha

Geplaatst:
ik heb een vraag aan iedereen

want ik heb laatst een save game gedownload waarbij je tot

37 % bent maar mijn probleem is : hoe moet ik die activeren ?

want als ik gta opstart zie ik nergens dat het tot 37 procent is alleen de missie die ik als laatste gedaan heb

ik vind het wel jammer dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen

(eni k heb wel gekeken of ik de goede versie van gta sa gedownload heb er stond rechts onder van v2.00 dus ik heb 37 % v2.00 gedownload)

mvg whahaha

Misschien kan een Mod+ dit verplaatsen?

Na het downloaden moet je het eerst uitpakken met >>Winrar<<. Na het uitpakken zal er, waar jij het bestand hebt uitgepakt, een map staan. Hierin zit een .b bestand. Het bestand heet GTASAsf1-8. Dit cijfer kan 1, 2, óf een ander cijfer zijn, maar niet hoger dan 8. Deze geven aan in welk slot de savegame komt te staan. Plak het bestand in San Andreas User Files. Deze map bevind zich in Mijn documenten. Start SA op en laadt de savegame. Veel plezier. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...