RoyalGta Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 ik heb het spe illegaal en ik kan gewoon het hele spel uitspelen maar ik kom maar niet uit hoe ik 1 missie moet voltooien het is een missie waarbij je een auto moet halen.De auto kan springen en je kan op caps drukken zodat de auto hoger is. Je moet bij een groep aankomen waar je het tegen iemand moet opnomen.Je moet zeg maar als ware gaan dansen met de auto. onderin zie je allemaal pijltjes ik druk er op maar dan staat er missed it to late wie kan me helpen ? herken je deze missie?
Galiorix Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 (bewerkt) >>> Door Dutchy3010: Wij bieden geen hulp bij illegale versies.<<< Bewerkt: 14 januari 2008 door Dutchy3010
Visser23 Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 ik heb het spe illegaal en ik kan gewoon het hele spel uitspelen maar ik kom maar niet uit hoe ik 1 missie moet voltooienhet is een missie waarbij je een auto moet halen.De auto kan springen en je kan op caps drukken zodat de auto hoger is. Je moet bij een groep aankomen waar je het tegen iemand moet opnomen.Je moet zeg maar als ware gaan dansen met de auto. onderin zie je allemaal pijltjes ik druk er op maar dan staat er missed it to late wie kan me helpen ? herken je deze missie? Sorry maar met een illigale versie mogen we niet helpen.
Recommended Posts