Flying Dutchman Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Op mijn school hebben ze de slecte gewoonte om handige en leerzame sites (Zoals hyves) te blokkeren. Dit stuit uiteraard op veel onbegrip en protest. Met de site van 'goeiemoogle' (Een soort site/programma dat webpagina's in 'goeiemoggeltaal' vertaald) is het wel mogelijk om hyves te bezoeken, omdat je dan niet direct de URL van hyves bezoekt. Het enige probleem is dat hyves dat in 'goeiemoggeltaal' staat. \ Het syteem hier is erg simpel: Zodra je een URL van hyves bezoekt, wordt je automatisch doorgelinkt naar een andere site, waarmee de systeembeheerder dacht grappig te zijn. Weet iemand hoe je dit kan omzeilen? Bij voorbaat dank
RonaldVC Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Zoals je zelf waarschijnlijk wel weet is dat gedaan om misbruik te voorkomen. Het is dus ook vast niet de bedoeling die blokkering te omzeilen.. Op school heb je niets op Hyves te zoeken toch? Vraag het de systeeembeheerder, je krijgt waarschijnlijk hetzelfde antwoord..
Flying Dutchman Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Het probleem is dat het wel erg saai wordt op school zonder nuttige sites zoals Hyves. Je moet toch iets doen als je 2 uur achter elkaar achter een computer zit. Anders wordt er toch niets gedaan. Dan moet de hyves thuis bij gewerkt worden, waardoor er minder tijd over is voor huiswerk. (Misschien kunnen we deze discussie beter voeren n PHOGO II, maar heeft iemand nog een oplossing voor mij?)
Sef Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Vertaalsites gebruiken. Of Privoxy of Cantbustme... Dat zijn sites waarmee je die anoniem kunt bezoeken. Google even op die namen... Sef
GTA-Sheep Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Voor alle zekerheid sluit ik het topic maar even. Het gebruik van emulatie-software bespreken we niet omdat de fabrikanten dat niet prettig vinden en de lijn doortrekkend denk ik eerlijk gezegd niet dat de schoolleiding bijzonder blij met ons zal zijn als we de leerlingen helpen hun systemen te omzeilen. Bovendien: jullie hebben zó hard gestaakt om goed les te krijgen, het zou zonde zijn dat door middel van Hyves-bezoeken te verpesten >>> Door RonaldVC: Right on!! <<<
Recommended Posts