Scarface92 Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Beste Gta forum leden! Als ik m´n save game open staat er: "Load Failed. Check Memory Card and Try Again." Weet iemand waarom dit is? En hoe kan ik weer mijn save game spelen? mvg, GrandTheftTwanO Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Beste Gta forum leden!Als ik m´n save game open staat er: "Load Failed. Check Memory Card and Try Again." Weet iemand waarom dit is? En hoe kan ik weer mijn save game spelen? mvg, GrandTheftTwanO Kijk eens of je memory card er wel goed inzit? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Beste Gta forum leden!Als ik m´n save game open staat er: "Load Failed. Check Memory Card and Try Again." Weet iemand waarom dit is? En hoe kan ik weer mijn save game spelen? mvg, GrandTheftTwanO Kijk eens of je memory card er wel goed inzit? Die zit er zeker goed in omdat er nog 2 andere savegames van SA die het wel doen.. Een doet het niet, dan staat er "Load Failed. Check Memory Card and Try Again." Reageren
Silverbyte Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 (bewerkt) Hmmm, vreemd. Misschien is je memorycard een beetje beschadigd, of zit er wat stof in. Er zachtjes in blazen kan dan nog wel eens helpen. Bewerkt: 14 januari 2008 door Silverbyte Reageren
joranluth Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Hee ik weet het al ik had namelijk hetzelfde probleem. Je moet je oude savegames van jezelf verwijderen. En alleen de gedownloade savegame moet erop staan niks anders !! Dus gewoon je oude savegames eraf halen.. Ik hoop dat je er wat aan hebt .. Groeten joran Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.