chasmen Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Beste gamers, Ik ben nieuw op het forum, dit zal voor wat problemen kunnen zorgen, maar ik doe mijn best. Ik heet Cas ben 14 jaar en woon in twente. Zelf ben ik helemaal gestoord van GTA, dat is voor mij het mooiste wat er is Ik weet het, ben misschien wat jong, maar ik kan het aan, en weet dat je met het spel verkeerd bezig bent. Verder ben ik niet heel technisch, en hulp heb ik best nodig :$ Nou heb ik een domme vraag. Kun je GTA SA (Multi teft auto) ook online spelen op de playstation 3 met internet vebinding Misschien dat je het op een USB zet en dan in de PS3 drukt. Of er zijn nog andere mogelijk heden. Ik hoor het graag! Chasmen Reageren
Nickonly Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Zo ver ik weet is het niet mogenlijk om dit te doen. Ten eerste omdat ik niet zeker weet of die MTA ook op een PS2 versie werkt (wat ik niet denk), en ten tweede weet ik niet of SA dan wel de internet verbinding kan vinden. Maar je zou het natuurlijk altijd kunnen proberen En overigens is het helemaal niet zo erg dat je zo "jong" bent. Ik ben zelf 15, en dat geeft helemaal gene problemen. 'Kep daarbij zelfs hier mensen zien rondgaan die nog maar 10 jaar oud zijn Reageren
Advancegta Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Dit kan nog niet, maar google eens op ps3 linux graphics megabox, mischien over een paar maanden dat het wel mogelijk is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.