Jump to content

Toetsenbord en muis doen het soms niet

Recommended Posts

Geplaatst:
je moet wel echt een grote idioot zijn wil je denken dat het aan je Gkaart ligt als je tobo en muis het niet doen

het ligt dus duidelijk daan je PS/2 verbinding, kan je je toetsenbord en muis niet in USB doen of heb je hier geen aansluiting voor?

een PS/2 aansluiting is minder precies en snel dan een USB aansluiting daarom blijft het soms hangen

dit heeft niks te maken met de rest van je specs ofzo, ik had dit vroeger ook, gewoon op USB aansluiten en als dat niet kan maar ff nieuwe muis + tobo halen wat wel USB is.

srry hoor maar waarom heb ik het probleem ook soms sinds ik een goedkope kaart erin heb???? :duh::duh:

dat het afentoe vast loopt. en het is tenslotte een PC en het kan uit de rare dingen komen wat fout kan zijn. en wat je totaal niet denkt. :7 en het zijn maar opties hoor. ik hoef niet meteen een idioot te zijn.. :{

als als het goed is heb Gansta een andere toetsenbord en muis ook op zijn PC aangesloten?? en toen had hij hetzelfde probleem. EN het lijkt mij onwaarschijnlijk als hij die ook niet goed heeft aangesloten. dus het ligt waarschijnlijk niet aan zijn PS/2 verbinding. of het moet 2 keer niet goed aangesloten zijn maar dat lijkt me stug :Y

je hebt duidelijk niet goed gelezen, het ligt er niet aan dat zn ps/2 aansluiting niet goed meer functioneerd e.d maar dat PS/2 zelf minder accuraat, precies en snel is als een USB aansluiting, daarom kun je soms muis/toetsenbord lag ervaren.

Geplaatst:

nja ik dacht dan het is een probleem dat de PC mss niet stabiel was dat de muis en toetsenbord ff vastliep. want ik heb dat ook soms maar dat zal mss denk ik wel wat anders zijn. die van mij loopt soms helemaal vast en dat komt door me video kaart. :puh:

nja dat zit het vast toch in de aansluiting, ik weet het anders ook niet het zijn gwoon van die rare onverklaarbare probleempjes :Y

Geplaatst:

Klote[/font], heb ik het weer. :-(

Ik heb een andere toetsenbord+ muis aangesloten en nog steeds geen verschil.

Hij doet het nu wel alleen die 1 á 2 secondjes zijn echt irritant (Wat héél soms gebeurt). Volgende keer maar geen Packard bell pc'tje kopen. Slechte kwaliteit en ze geven je geeneens recovery cd's.

Printers/scanners doen het trouwens goed.

Dank jullie wel voor jullie hulp.

Geplaatst:

Ik heb momenteel exact hetzelfde, alleen dan met slechts mijn muis. M'n toetsenbord heeft helemaal geen problemen, maar m'n muis blijft zonder reden ineens vasthangen. Andere muis erin doen werkt niet, dus het ligt niet aande muis. Mijn grafische kaart is een GeForce 5700 maar daar zou het dus niet aan liggen. Ik heb ook zo'n PS/2 aansluiting-ding, maar waarom heb ik er nu ineens problemen mee als ie dat eerst nooit gedaan heeft? Ouderdom?? Meestal doet de muis het gewoon, maar zo af en toe loopt ie vast (zoals nu). Als ik de computer opnieuw opstart doet de muis het gewoon weer.

Ik heb geen muizen die via USB kunnen momenteel, dus nu doe ik alles met het toetsenbord. Best irritant en gaat erg traag. Telkens op TAB drukken totdat je eidelijk bij de "Plaats reactie" knop bent...

Geplaatst:
Ik heb momenteel exact hetzelfde, alleen dan met slechts mijn muis. M'n toetsenbord heeft helemaal geen problemen, maar m'n muis blijft zonder reden ineens vasthangen. Andere muis erin doen werkt niet, dus het ligt niet aande muis. Mijn grafische kaart is een GeForce 5700 maar daar zou het dus niet aan liggen. Ik heb ook zo'n PS/2 aansluiting-ding, maar waarom heb ik er nu ineens problemen mee als ie dat eerst nooit gedaan heeft? Ouderdom?? Meestal doet de muis het gewoon, maar zo af en toe loopt ie vast (zoals nu). Als ik de computer opnieuw opstart doet de muis het gewoon weer.

Ik heb geen muizen die via USB kunnen momenteel, dus nu doe ik alles met het toetsenbord. Best irritant en gaat erg traag. Telkens op TAB drukken totdat je eidelijk bij de "Plaats reactie" knop bent...

het antwoord erop is heel makkelijk, koop een muis met USB aansluiting.

en gewoon altijd de standaard windows drivers gebruiken.

Geplaatst: (bewerkt)

Vandaag zal ik daar niet zoveel meer aan hebben, maar ik zal het eens met de sponsor (lees: m'n pa) over hebben. Zo met toetsenbord kan ook wel, maar werkt verschrikkelijk traag en irritant.

Bedankt in ieder geval!

Edit: even llangs de micro geweest vandaag, nieuwe muis (USB-aansluiting) gekocht. Doet het helemaal weer.

Bewerkt: door K.O.
Geplaatst:
Vandaag zal ik daar niet zoveel meer aan hebben, maar ik zal het eens met de sponsor (lees: m'n pa) over hebben. Zo met toetsenbord kan ook wel, maar werkt verschrikkelijk traag en irritant.

Bedankt in ieder geval!

Edit: even llangs de micro geweest vandaag, nieuwe muis (USB-aansluiting) gekocht. Doet het helemaal weer.

Hmmm..

Misschien moet ik ook maar eens een nieuwe muis kopen...

Maar je zei in een andere post dat je ook andere muizen hebt geprobeerd, maar die het niet doen... Hoe kan deze het wel doen? Of begrijp ik het verkeerd? :D

Geplaatst:

Bedankt in ieder geval!

Hmmm..

Misschien moet ik ook maar eens een nieuwe muis kopen...

Maar je zei in een andere post dat je ook andere muizen hebt geprobeerd, maar die het niet doen... Hoe kan deze het wel doen? Of begrijp ik het verkeerd? :D

die andere muizen zijn waarschijnlijk ook via de PS/2 poort geprobeerd, en nu heeft die een USB muis gekocht

USB is preciezer en sneller dan PS/2 daar lag het probleem.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Bump:

Ik heb de muis die het niet zo goed deed op een andere computer aangesloten. Voor eventjes deed die het heel erg goed, maar daarna liep het in een keer met mijn toetsenbord vast! (Precies hetzelfde wat er gebeurde op deze computer)

Kan het zo zijn dat als je muis defect is je toetsenbord dan ook niet meer werkt? (lichtjes van muis en toetsenbord werkten nog om dat moment)

Morgen een nieuwe muis kopen maar graag wil ik weten of dat kan.. (^^)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...