Scorpiuss Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2008 Ik heb de Blista Compact zitten vermodden, nu ik hem weer veranderd heb heeft hij alleen geen wielen meer.. Ik zou dus graag de Blistac line willen hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2008 Ik heb de Blista Compact zitten vermodden, nu ik hem weer veranderd heb heeft hij alleen geen wielen meer.. Ik zou dus graag de Blistac line willen hebben Het kan er ook aan liggen dat je niet DMagic1 Wheelmod geinstaleert hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scorpiuss Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2008 Ik heb de Blista Compact zitten vermodden, nu ik hem weer veranderd heb heeft hij alleen geen wielen meer.. Ik zou dus graag de Blistac line willen hebben Het kan er ook aan liggen dat je niet DMagic1 Wheelmod geinstaleert hebt. Nee nee nee je moet lezen. Ik had in plaats van de Blista een andere auto geïnstaleerd, maar met kleinere wielen. Nu ik die heb verwijderd, en de blista er voor in de plaats heb gezet, heb ik de orginele wielen weer nodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2008 Download hier het orgineele bestand en de orgineele lijnen voor de blista compact. http://www.gtacrime.nl/down_index.php?cat=5&subcat=1 Ik was te lui om mijn andere pc op te starten om de lijn voor je op te zoeken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.