Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hoe kun je Main.Scm veranderen?

de leiding is bezig om een nieuwe missie te maken voor SA en dat doen ze door de Main.Scm te veranderen maar hoe doe je dat?

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt de main.scm simpel aanpassen met kladblok door het bestand hiermee te openen, maar een beter programma hiervoor is de Sanny Builder. Download het bestand, en als je hem opent kun je er .scm bestanden mee openen en bewerken. ;)

Edit@PatrickW:

Ik opende het een keertje en zag toen de codes, maar nu zie ik ook dat hij hem niet pakt.

Edit@Dutchy:

Late edit, maar toch.. :puh: Klopt inderdad, volgens mij was 'ie toen ook gedecompileerd. Denk dat ik het even door elkaar gehaald. :Y

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:
Je kunt de main.scm simpel aanpassen met kladblok door het bestand hiermee te openen, maar een beter programma hiervoor is de Sanny Builder. Download het bestand, en als je hem opent kun je er .scm bestanden mee openen en bewerken. ;)

Nee, je kunt main.scm niet openen met een kladblok. Het is namelijk een binair bestand. Er zijn wel verschillende tools voor, waarvan sanny builder inderdaad de meest gebruikte is op dit moment.

Voor meer info kun je terecht in het SCM modding hulp forum

Geplaatst:
Edit@PatrickW:

Ik opende het een keertje en zag toen de codes, maar nu zie ik ook dat hij hem niet pakt.

Dat je hem opende als main.scm geloof ik geen snars van, dat is onmogelijk. Je moet hem eerst decompilen met Sanny Builder. De TXT-file die je vervolgens krijgt, kan je wel openen in Kladblok. Maar als je die hebt aangepast, moet je toch weer een compiler hebben wil je die TXT-file in een scm file maken. Met compiler bedoel ik programma's als SannyBuilder en MissionBuilder. Dat jij main.scm geopend met een kladblok, is dus onzin.

sorry, maar ik bedoel eigelijks eerder iets voor GTA Vice City...

Bij SannyBuilder kan je ook Vice City aanklikken, dan kan je daar ook de main.scm van Vice City mee openen. Screen:

post-33831-1200763787_thumb.png

Ik verplaats hem bij deze naar de modding fora... :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...