Hackman Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 hoe kun je Main.Scm veranderen? de leiding is bezig om een nieuwe missie te maken voor SA en dat doen ze door de Main.Scm te veranderen maar hoe doe je dat? Reageren
Donwell Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 (bewerkt) Je kunt de main.scm simpel aanpassen met kladblok door het bestand hiermee te openen, maar een beter programma hiervoor is de Sanny Builder. Download het bestand, en als je hem opent kun je er .scm bestanden mee openen en bewerken. Edit@PatrickW: Ik opende het een keertje en zag toen de codes, maar nu zie ik ook dat hij hem niet pakt. Edit@Dutchy: Late edit, maar toch.. Klopt inderdad, volgens mij was 'ie toen ook gedecompileerd. Denk dat ik het even door elkaar gehaald. Bewerkt: 8 februari 2008 door Donwell Reageren
PatrickW Geplaatst: 14 januari 2008 Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 Je kunt de main.scm simpel aanpassen met kladblok door het bestand hiermee te openen, maar een beter programma hiervoor is de Sanny Builder. Download het bestand, en als je hem opent kun je er .scm bestanden mee openen en bewerken. Nee, je kunt main.scm niet openen met een kladblok. Het is namelijk een binair bestand. Er zijn wel verschillende tools voor, waarvan sanny builder inderdaad de meest gebruikte is op dit moment. Voor meer info kun je terecht in het SCM modding hulp forum Reageren
Hackman Geplaatst: 14 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2008 bedankt ik snap het nu wel Reageren
Hackman Geplaatst: 19 januari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 sorry, maar ik bedoel eigelijks eerder iets voor GTA Vice City... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 januari 2008 Rapport Geplaatst: 19 januari 2008 Edit@PatrickW:Ik opende het een keertje en zag toen de codes, maar nu zie ik ook dat hij hem niet pakt. Dat je hem opende als main.scm geloof ik geen snars van, dat is onmogelijk. Je moet hem eerst decompilen met Sanny Builder. De TXT-file die je vervolgens krijgt, kan je wel openen in Kladblok. Maar als je die hebt aangepast, moet je toch weer een compiler hebben wil je die TXT-file in een scm file maken. Met compiler bedoel ik programma's als SannyBuilder en MissionBuilder. Dat jij main.scm geopend met een kladblok, is dus onzin. sorry, maar ik bedoel eigelijks eerder iets voor GTA Vice City... Bij SannyBuilder kan je ook Vice City aanklikken, dan kan je daar ook de main.scm van Vice City mee openen. Screen: Ik verplaats hem bij deze naar de modding fora... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.