Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb al Tut's gezocht, en ik snap echt HELEMAAL niets van die code's, om auto's / motors te spawnen.

Ik had dus een vraagje, als het niet TEVEEL moeite is, kan iemand dat dan voor mij doen?

Ik zou je erg dankbaar zijn, A.U.B. post geen andere Tut's ik snap het gewoon niet, tog bedankt. :)

Naja informatie:

Ik wil een Faggio spawnen, bij CJ's home, dus waar heen moet als je NEW game doet. ( hoop dat je snapt wat ik bedoel)

Ik wil graag dat ie daarvoor ergens spawnt, op een stoepje ofzo. of langs de stoep.

Het liefst wil ik ook dat die heletijd opnieuw spawnt :)

Owja post ook ff waar ik hem in data/maps moet zetten.

In welk bestandje.

Naja vast bedankt hiervoor, ben erg dankbaar.

Groetjes, Cemil!

Geplaatst:

Hoe wil je de Faggio laten spawnen? Ik dacht dat er 3 manieren waren:

- SCM

- IPL

- Carspawner

Je kunt wat code toevoegen aan het bestand main.scm (met bijvoorbeeld de tool SannyBuilder). Hierdoor kun je een voertuig op een bepaalde locatie laten spawnen, maar je moet dan wel per se new game doen, omdat je savefiles niet meer bruikbaar zijn.

Je kunt ook een voertuig spawnen met een .ipl bestand. Dan hoef je geen new game te starten. Je hoeft slechts één regeltje toe te voegen. (Kijk ook hier) Je krijgt dan een regel zoals dit:

-2668.8, -2388.9, 19.283, -80, -1, -1, -1, 0, 10, 100, -1, -1

, maar dan natuurlijk met hele andere getallen. Je zet deze regel tussen 'cars' en 'end' in het corresponderende LaX.ipl bestand, weet zo niet welke.

Ten slotte kun je een voertuig nog spawnen met bepaalde trainers, waar een carspawner bij zit. Je hoeft dan helemaal niks te modden en niks te veranderen aan bestanden. JE download gewoon dit, start het, voert het ID nummer van de Faggio in, en even later staat de faggio voor je neus.

Geplaatst: (bewerkt)

Hey, erg bedankt!

ik zal strax is kijken of ie het doet :)

EDIT: hij doet het! thanks :)

Bewerkt: door CEmil

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...