Jump to content

Gta San Andreas start niet meer

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo sinds anderhalve week heb ik San Andreas voor op de pc, vooral om er mods op te plaatsen.

Het modden werkt niet (iets mis met mijn pc) dus toen dacht ik nouja dan speel ik het maar gewoon zonder mods.

Ik heb het tot nu toe al iets van 7 keer geherinstalleerd en nu werkt het dus niet.

Wat hij doet, ik kan hem wel op starten maar als ik dan op 'New Game' druk dan laad hij maar tot de helft.

Dit probleem had ik eerder ook al maar toen na een herinstallatie werkte het weer, nu heb ik hem 2 keer opnieuw geinstalleerd en het werkt niet meer.

Ik zou graag willen weten waardoor dit komt en hoe ik het kan verhelpen.

[Mijn PC]

Nvidia GeForce 8800GTX 756 MB

3326 MB Ram

Intel Duo Core 3.00 Ghz

32-Bits besturingssysteem

Bewerkt: door The Brasco
Geplaatst:

Ik raad je aan om het volgende te doen, deïnstalleer San Andreas nog een keer. Ik weet het, voor de zoveelste keer, en ga dan naar 'Deze Computer'> 'Program Files'> 'Rockstar Games'> en delete de hele map 'GTA San Andreas. Je moet eerst dus hem gedeïnstaleerd hebben anders zit je in de problemen! Nu kan je eventueel de map 'Mijn Documenten' en dan 'GTA San Andreas User Files' deleten, maar dit is eigenlijk een vrij onschuldig mapje. Nu ga je hem weer instaleren, en hij hoort het dan wel weer te doen. Anders is denk ik je disk beschadigd, maar ik denk toch dat het aan een bestand ligt en niet aan de cd ;).

Hallo sinds anderhalve week heb ik San Andreas voor op de pc, vooral om er mods op te plaatsen.

Het modden werkt niet (iets mis met mijn pc) dus toen dacht ik nouja dan speel ik het maar gewoon zonder mods.

Ik heb het tot nu toe al iets van 7 keer geherinstalleerd en nu werkt het dus niet.

Wat hij doet, ik kan hem wel op starten maar als ik dan op 'New Game' druk dan laad hij maar tot de helft.

Dit probleem had ik eerder ook al maar toen na een herinstallatie werkte het weer, nu heb ik hem 2 keer opnieuw geinstalleerd en het werkt niet meer.

[Mijn PC]

3326 MB Ram

Intel Duo Core 3.00 Ghz

Zit er iets mis met de CD , zijn er krasjes of maak hem schoon. Dat komt wel goed van pas ;)

Edit: BigStijn heeft al een goed idee! ;)

Bewerkt: door Dago58x
Ik raad je aan om het volgende te doen, deïnstalleer San Andreas nog een keer. Ik weet het, voor de zoveelste keer, en ga dan naar 'Deze Computer'> 'Program Files'> 'Rockstar Games'> en delete de hele map 'GTA San Andreas. Je moet eerst dus hem gedeïnstaleerd hebben anders zit je in de problemen! Nu kan je eventueel de map 'Mijn Documenten' en dan 'GTA San Andreas User Files' deleten, maar dit is eigenlijk een vrij onschuldig mapje. Nu ga je hem weer instaleren, en hij hoort het dan wel weer te doen. Anders is denk ik je disk beschadigd, maar ik denk toch dat het aan een bestand ligt en niet aan de cd ;).

Dit had ik dus eerst ook gedaan, Gta gedeinstalleerd en dan via start & zoeken alle gta varianten verwijderd, maar omdat jij het bent probeer ik het nog een keer. Er zitten overigens geen diepe krassen in mijn cd, alleen wat kleine onschuldige krasjes aan de rand.

[Edit]: Ik heb hem nu dus gedeinstalleerd en de map Program Files > Rockstar Games > GTA San Andreas is dus al helemaal verwijderd, toch blijft de snelkoppeling die ik in een map op mijn bureaublad heb staan wel gewoon bestaan.

Dit hoort niet lijkt me?

Bewerkt: door The Brasco
Geplaatst:
Dit had ik dus eerst ook gedaan, Gta gedeinstalleerd en dan via start & zoeken alle gta varianten verwijderd, maar omdat jij het bent probeer ik het nog een keer. Er zitten overigens geen diepe krassen in mijn cd, alleen wat kleine onschuldige krasjes aan de rand.

En toch kan dit soms al de druppel zijn die de (virtuele) emmer doet overlopen, en dat zeg ik uit ervaring.

Er bestaan speciale schoonmaakdoekjes voor CD's, probeer dat eens, als dat niet werkt, vrees ik toch echt dat je CD dusdanig beschadigd is, dat hij daardoor niet meer werkt.

Dit kan gewoon hoor, een snelkoppeling blijft normaal gewoon staan, deze kan je ook verwijderen want als je overnieuw installeert krijg je de keuze om een nieuwe te creëren, dus ik zou zeggen ga je gang. Als het nog niet opgelost kan wordenga ik nog wat dingetjes uitzoeken, ik denk dat het nu eigenlijk al wel goed komt.

Bewerkt: door Bigstijn
Geplaatst:

Ik vind dit echt harstikke vreemd, maar hij werkt weer :tu:

Bedankt iedereen _O_

• 11 maanden later...
Geplaatst:
Dit kan gewoon hoor, een snelkoppeling blijft normaal gewoon staan, deze kan je ook verwijderen want als je overnieuw installeert krijg je de keuze om een nieuwe te creëren, dus ik zou zeggen ga je gang. Als het nog niet opgelost kan wordenga ik nog wat dingetjes uitzoeken, ik denk dat het nu eigenlijk al wel goed komt.

Hallo ik heb hetzelfde probleem maar als ik probeerde map GTA san andreas te verwijderen staat er: u bent niet gemachtigd om deze bewerking uit te voeren :(

wat moet ik doen help me aub.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Als je die map handmatig gaat verwijderen maak je het jezelf alleen maar moeilijker. Herinstalleren wordt lastiger aangezien register gegevens blijven staan. Verwijder het spel alleen met de uninstall optie, dat bespaart je een hoop trammelant.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

[Mijn PC]

3326 MB Ram

Intel Duo Core 3.00 Ghz

Heej ik heb ook het probleem, ik had een mod daar moest ik main.scm vervangen.. daar kon ik fbi truck en swat spawenen in grove streat en de andromada in las vanturas airport! Toen wow ik opstarten en toen moest ie lang laden (is altijd bij mij)(heeft er niks mee temaken)en toen gta_sa.exe werkt niet meer ! ik vind het jammer.... wie kan me helpen of stuur me jou main.scm dat kun je vinden in OS(C:)/program files/Rockstar games/Gta San Andreas/data/script naar mij toe op ***

Dankje en mail me jouw main.scm door a.u.b.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...