Jump to content

Save game probleem.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey ik heb een probleempje als ik een savegame download van 't forum doet hij het niet....

ik kan hem wel in me userfiles zetten en hij laad ook wel maar als ie dan klaar is met laden krijg ik een foutmelding of hij sluit zelf het spel...

kan iemand mij helpen met deze benarde situatie?

Mvg, Bus

Bewerkt: door bus
Geplaatst:
Hey ik heb een probleempje als ik een savegame download van 't forum doet hij het niet....

ik kan hem wel in me userfiles zetten en hij laad ook wel maar als ie dan klaar is met laden krijg ik een foutmelding of hij sluit zelf he spel...

kan iemand mij helpen met deze benarde situatie?

Het kan zijn dat de savegame de verkeerde versie is. Je moet eerst kijken welke versie je zelf hebt. Dit kan je zo zien:

C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\script\script.img

562kb --> V2

568 kb --> V1

Als je V2 Hebt en de savegame is ook V2 kan het zijn dat degene die heeft heeft gepost de savegame niet door de ID Coverter heeft gehaalt. Dat moet alleen bij V2.

Geplaatst:

Dat ligt aan de versie van de savegame, je moet eerst kijken of je de goede versie hebt en dan kan je een savegame downloaden. Hoe kan ik zien welke versie ik heb? Ga naar 'Deze Computer'> 'C:/ D:'> 'Program Files'> 'Rockstar Games'> 'GTA San Andreas'> 'Data'> 'Script'.

Is je script.img 562.kb groot, dan heb je versie 2.0 (V2.00)

Is je script.img 568.kb groot, dan heb je versie 1.0 (V1.00)

Nu kan je een savegame gaan downloaden en in user files zetten, veel succes ;).

Geplaatst:

Is het wel een legale versie?

Probeer in 'my documents/gta san andreas' het bestandje 'gta.set' (oid) even te renamen/verwijderen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...