Jump to content

Kanker en andere krachttermen


Neville

Recommended Posts

  • Reacties 219
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    16

  • GIGAgangster1

    14

  • De Stofzuiger

    13

  • Nissan

    12

...

Dat is toch niet zo? Het is een woord met twee lettergrepen...:?

KANKUR,dat is simpel. Ze hadden het hier gewoon maar neoplasma malignum moeten noemen,dan had (bijna) niemand het op deze manier gebruikt.

Bewerkt: door phantom
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat mensen zoieso niet moeten schelden, ik ken mensen met die ziekte en het is heel erg, waarom zou je ermee schelden?

Omdat het op lucht.

Dat kan wel ja maar je kan ook gewoon afkoelen en het uitpraten :puh: (Op school leren we dit nu enz.). Maar scheld gewoon niet of scheld in je hoofd.

Bewerkt: door TahR78
Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan wel ja maar je kan ook gewoon afkoelen en het uitpraten :puh: (Op school leren we dit nu enz.). Maar scheld gewoon niet of scheld in je hoofd.

Vloeken moet best kunnen,anders prop je je woede op en kan je agressief worden.

>>> Door Jowx: Laatste waarschuwing wat betreft jou modgedrag! <<<

Edit:Ik wou je alleen wat werk besparen :puh:

Bewerkt: door phantom
Link to comment
Delen op andere websites

Laten we het erop houden dat ik vind dat je gewoon moet vloeken en schelden in je hoofd :puh:

Wahaha, is goed :D.

Denk dat er een typfoutje instaat :D

Edit: @ Hieronder: Ow crap, ach ja, het was laat :$.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Denk dat er een typfoutje instaat :D

Hij bedoeld dus dat je het in je moet houden, dus de scheldwoorden niet uitspreekt.. =)

Ik ben van mening dat je helemaal niet moet schelden. Maar ik betrap mezelf erop dat ik het ook doe als ik me irriteer aan dingen, dusja.. Het lucht soms op, alhoewel ik eerder denk dat het een slechte gewoonte is.. Als er een vloek valt breekt er iets.. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat mensen zoieso niet moeten schelden, ik ken mensen met die ziekte en het is heel erg, waarom zou je ermee schelden?

Mijn overgrootvader Hendrik-Pieter van Wouden XIV is gestorven aan de pest, bij deze verbied ik iedereen het woord pesthumeur en andere samentrekkingen met pest..

Pff ik vind het nogal hypocriet, ik ken ook genoeg mensen die aan ouderdom zijn gestorven, iedereen woord met enige betrekking op oud is bij deze verboden. Ook elk woord met betrekking tot verkeer, want ik ken iemand die in een verkeersongeval is omgekomen.

Al die woorden zijn allemaal geoorloofd maar als je over de ziekte kanker begint dan ben je een boeman, moet toch gewoon kunnen dacht ik zo? Als je het zelf niet wilt gebruiken ga je gang maar wat mij betreft staat het iedereen vrij het wel te gebruiken.

PS, schelden doet geen pijn.. ^_^

Bewerkt: door Mania-92
Link to comment
Delen op andere websites

PS, schelden doet geen pijn.. ^_^

Het kans mensen kwetsen, dus in die zin doet het wel pijn.. ;)

Tsja ik wordt zo vaak gekwetst door debielen op tv bijvoorbeeld. Als je alles waardoor ik me gekwetst voel gaat verbieden blijft er niet veel meer over, enkel de dingen die ik leuk vind zo ongeveer.

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja ik wordt zo vaak gekwetst door debielen op tv bijvoorbeeld. Als je alles waardoor ik me gekwetst voel gaat verbieden blijft er niet veel meer over, enkel de dingen die ik leuk vind zo ongeveer.

Verbieden heb je mij niet horen zeggen. Het ging mij om je opmerking dat schelden geen pijn doet.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja ik wordt zo vaak gekwetst door debielen op tv bijvoorbeeld. Als je alles waardoor ik me gekwetst voel gaat verbieden blijft er niet veel meer over, enkel de dingen die ik leuk vind zo ongeveer.

Verbieden heb je mij niet horen zeggen. Het ging mij om je opmerking dat schelden geen pijn doet.. ;)

Zoals Hans Teeuwen ooit zo mooi zei, daar ontwikkel je een schild tegen. Je sluit het buiten, trekt je er niets van aan en loopt rustig verder en dan ga je gewoon aan mooie vrouwen denken ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...