Jump to content

Kanker en andere krachttermen


Neville

Recommended Posts

Zoals Hans Teeuwen ooit zo mooi zei, daar ontwikkel je een schild tegen. Je sluit het buiten, trekt je er niets van aan en loopt rustig verder en dan ga je gewoon aan mooie vrouwen denken ofzo.

Onzin,met bepaalde opmerkingen kan je mensen heel erg kwetsen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 219
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    16

  • GIGAgangster1

    14

  • De Stofzuiger

    13

  • Nissan

    12

Zoals Hans Teeuwen ooit zo mooi zei, daar ontwikkel je een schild tegen. Je sluit het buiten, trekt je er niets van aan en loopt rustig verder en dan ga je gewoon aan mooie vrouwen denken ofzo.

Ja, met die meiden van Halal.. Prachtig stukje entertainment, niet? Maar goed.. Dan nog kan schelden wel pijn doen, ook al ontwikkel je een schild. Met schelden kan gevoelige plekjes raken, en dat kan soms meer pijn doen dan jij denkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals Hans Teeuwen ooit zo mooi zei, daar ontwikkel je een schild tegen. Je sluit het buiten, trekt je er niets van aan en loopt rustig verder en dan ga je gewoon aan mooie vrouwen denken ofzo.

Ja, met die meiden van Halal.. Prachtig stukje entertainment, niet? Dan nog kan het wel pijn doen, ook al ontwikkel je een schild. Met schelden kan gevoelige plekjes raken, en dat kan soms meer pijn doen dan jij denkt.

Stel je hebt gelijk, dan is het nog een wijze les om mee te krijgen in je opvoeding. Het bespaart je vooral op de basisschool een hoop gehuil.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan niet altijd blijven negeren, scheldwoorden kunnen toch pijn doen, als iemand bijvoorbeeld zegt (alleen voor voorbeeld hoor) krijg de k*nk*r, vind je dat toch ook niet leuk dat iemand je zoiets toewenst?

Maar nu ga ik slapen ^_^ Daag mensjes :puh::cya:

Bewerkt: door TahR78
Link to comment
Delen op andere websites

Stel je hebt gelijk, dan is het nog een wijze les om mee te krijgen in je opvoeding. Het bespaart je vooral op de basisschool een hoop gehuil.

Tja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Mensen worden niet gekwetst omdat ze dat willen, het is gewoon een gevoelige plek. Als iemand iets ingrijpend heeft meegemaakt is het soms moeilijk te verteren dat iemand anders daar tegen jou de spot mee drijft. Ook al moet je je er tegen weren, pijn doet het zeker. Dat is niet met een opvoedcursus te voorkomen, dat is gewoon iets dat in jezelf zit. Ervaringen maken jezelf, zonder die ervaring heb je het inzicht niet dat je nodig hebt om dit soort situaties echt te begrijpen.

Maar nu ga ik slapen ^_^ Daag mensjes :puh::cya:

Welterusten lieverd, vergeet je jou teddybeer niet mee te nemen? =) Retorische vraag... :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb vaak genoeg gehad dat iemand tegen me zei "Krijg de kanker.". Maar meestal negeer ik het gewoon, aangezien er op reageren helemaal geen zin heeft. Als iemand zin heeft om daar mee te schelden, moet 'ie dat lekker zelf weten maar ik wordt er echt niet meer anders van. Achja, en ik zal niet ontkennen dat ik soms ook wel scheld, bijv. als er iets mis gaat, maar is dat zo erg dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan niet altijd blijven negeren, scheldwoorden kunnen toch pijn doen, als iemand bijvoorbeeld zegt (alleen voor voorbeeld hoor) krijg de k*nk*r, vind je dat toch ook niet leuk dat iemand je zoiets toewenst?

Maar nu ga ik slapen ^_^ Daag mensjes :puh::cya:

Ik moet er altijd wel mee lachen. Het boeit me echt geen hol als iemand dat zegt.

Stel je hebt gelijk, dan is het nog een wijze les om mee te krijgen in je opvoeding. Het bespaart je vooral op de basisschool een hoop gehuil.

Tja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Mensen worden niet gekwetst omdat ze dat willen, het is gewoon een gevoelige plek. Als iemand iets ingrijpend heeft meegemaakt is het soms moeilijk te verteren dat iemand anders daar tegen jou de spot mee drijft. Ook al moet je je er tegen weren, pijn doet het zeker. Dat is niet met een opvoedcursus te voorkomen, dat is gewoon iets dat in jezelf zit. Ervaringen maken jezelf, zonder die ervaring heb je het inzicht niet dat je nodig hebt om dit soort situaties echt te begrijpen.

Ik zei al ook al heb je gelijk dat het pijn doet, je hebt er nogsteeds wat aan. Misschien doet het een beetje pijn bij sommige dingen die gezegd worden (lang niet alle, dat kan ik me niet voorstellen) maargoed als jij van kinds af aan meekrijgt dat te negeren, uit te sluiten heb je daar vrij weinig last van.

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm ja, jouw teddybeer ga ik wel even lenen ja :puh: nu ga ik echt, bye (accu van me laptop loopt ook leeg)

Ja daaahaaag.. Wat moet ik vanavond nou..? :N

...als jij van kinds af aan meekrijgt dat te negeren, uit te sluiten heb je daar vrij weinig last van.

Ik denk dat ook een kind dat zoiets van kleins af aan heeft meegekregen, nog steeds gekwetst is als anderen spotten met een situatie die voor hem zeer ingrijpend is geweest. Het is te makkelijk om te zeggen dat iemand er dan vrij weinig last van heeft. Niet iedereen is zoals jou Mania.. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

...als jij van kinds af aan meekrijgt dat te negeren, uit te sluiten heb je daar vrij weinig last van.

Ik denk dat ook een kind dat zoiets van kleins af aan heeft meegekregen, nog steeds gekwetst is als anderen spotten met een situatie die voor hem zeer ingrijpend is geweest. Het is te makkelijk om te zeggen dat iemand er dan vrij weinig last van heeft. Niet iedereen is zoals jou Mania.. ;)

Maar over het algemeen kan een gemiddeld iemand dat prima uitblokken als je het er maar gewoon inhamert..

Aangezien er trouwens niemand op een ander deel van me post heeft gereageerd neem ik aan dat die nog steevast overeind staat.. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar over het algemeen kan een gemiddeld iemand dat prima uitblokken als je het er maar gewoon inhamert..

Nee, dat hangt er maar net van af wat iemand heeft meegemaakt en hoe die iemand daar mee omgaat. Je denkt er imho te makkelijk over. Nogmaals, niet iedereen is zoals jou. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

@offtopic: Jowx, wil je je teddybeer nog terug? :)

Nee, ik heb alweer een nieuwe gekocht.. ^_^

@ontopic: Ik heb een idee om tegen te schelden dankzij GTA Haas, namelijk tegen MSN bots schelden :Y Je kwetst er ook niet echt iemand mee.

Daar heb je dan ook echt wat aan als je niet op MSN zit.. =P Daarbij komt, lijkt mij dan, dat wanneer je jezelf kan aanleren alleen tegen bots te schelden je jezelf ook kan aanleren om helemaal niet te schelden. Aanleren wordt in dat geval afleren, maar dat terzijde.. >.<

Link to comment
Delen op andere websites

@offtopic: Jowx, wil je je teddybeer nog terug? :)

@ontopic: Ik heb een idee om tegen te schelden dankzij GTA Haas, namelijk tegen MSN bots schelden :Y Je kwetst er ook niet echt iemand mee.

Dat hij dat er zelf maar eens mee begint, want zie hem vaak over het forum schelden(Ik ook hoor maargoed).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...