Mania-92 Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Maar over het algemeen kan een gemiddeld iemand dat prima uitblokken als je het er maar gewoon inhamert.. Nee, dat hangt er maar net van af wat iemand heeft meegemaakt en hoe die iemand daar mee omgaat. Je denkt er imho te makkelijk over. Nogmaals, niet iedereen is zoals jou. Ik heb het over een gemiddeld persoon, en ik ben ervan overtuigd dat als je zo iemand inhamert dat schelden geen pijn doet hij/zij beter met scheldpartijen om kan gaan dan dat je dat niet zou doen. Maargoed of dat zo is of niet daar ging me oorspronkelijke post eigenlijk niet over, maar wel dat het taboe op het woord kanker hypocriet is. Reageren
Nissan Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 Ik heb het over een gemiddeld persoon, en ik ben ervan overtuigd dat als je zo iemand inhamert dat schelden geen pijn doet hij/zij beter met scheldpartijen om kan gaan dan dat je dat niet zou doen.Maargoed of dat zo is of niet daar ging me oorspronkelijke post eigenlijk niet over, maar wel dat het taboe op het woord kanker hypocriet is. Dat zal ook wel best, maar bij hoeveel mensen gaat dat er nu in als zoete koek . Een Taboe is een teken van onmacht en is dus triest. Als je er problemen mee hebt dat iemand kanker zegt zeg je dat maar. En dan is het aan de ander om uit te maken of hij er wat mee doet of niet. Reageren
Sa_bulldog Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Nadat mijn moeder kanker heeft gehad heb ik het heel erg aangepast en ook andere mensen erop geattendeerd dat ze niet in mijn buurt continu met kanker moeten gaan lopen spotten. Schelden/gebruiken is iets héél anders dan spotten. Misschien moet je toch in het woordenboek eens de betekenis van het woord ''spotten'' opzoeken. Baas B misschien moest jij een ophouden met dat gezeur elke keer. Spotten is een woord dat veel gebruikt word voor dit soort dingen. Misschien word het niet altijd gebruikt op de manier dat jij dat zal willen, maar dan heb je dus even mooi pech. Als mensen bij mij in de buurt contu zeggen, Kankergrappig,Kanker, Kenkerlijp. Dan noem ik dan niet normaal gebruiken. Je gebruikt in ieder geval je hersens niet. Overig moet je Kankeren niet vergelijken met Kanker. Kankeren is een Officieel Nederlands woord. Heb het topic niet gelezen, maar dacht zeg dit er gewoon even bij. Als je nou eens een héél klein beetje logisch na zou denken, zou je wel kunnen bedenken waar het woord ''kankeren'' toch vandaan zou komen. O god.. Echt bedankt daar had ik nooit zelf op kunnen komen. Echt waar... Jonge denk je dat ik dat zelf niet weet? ga je PABO doen? en word je leraar? zo nee? hou je alsjeblieft gewoon stil en ga je bezig houden met je eigen leven in plaats van mij de les proberen te lezen. Ik heb het nooit gehad over waar het woord vandaan komt. Ik zeg dat je het niet moet vergelijken met Kankeren. Kanker is een ziekte. Kankeren word gebruikt voor mensen die zeuren Reageren
FireFighter Geplaatst: 9 juli 2009 Rapport Geplaatst: 9 juli 2009 Het is wel dat sommige mensen juist vriendschappen creëren door met kanker te gaan schelden, of is dat weer een trekje dat bij (meeste/sommige) Marokkanen voorkomt en ander soort gespuis. Allereerst is het onzin dat je constant alleen Marokkanen noemt, want de Nederlanders kunnen er ook wat van. Daarnaast benoem je Marokkanen nu als gespuis, wat al helemaal ongegrond is. Dus graag argumenten op deze punten. Waarom noem je alleen Marokkanen en waarom zijn Marokkanen gespuis? Merci. Marrokanen zijn gespuis. 80% van de misdaden worden gepleegt door Marrokanen. Ik zag laatst zo'n programma over mensen die gezocht worden, raad eens, allemaal Marrokanen. En dan met hun Islamitisering hier, doe het lekker in je eigen land! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 11 juli 2009 Rapport Geplaatst: 11 juli 2009 Het is wel dat sommige mensen juist vriendschappen creëren door met kanker te gaan schelden, of is dat weer een trekje dat bij (meeste/sommige) Marokkanen voorkomt en ander soort gespuis. Allereerst is het onzin dat je constant alleen Marokkanen noemt, want de Nederlanders kunnen er ook wat van. Daarnaast benoem je Marokkanen nu als gespuis, wat al helemaal ongegrond is. Dus graag argumenten op deze punten. Waarom noem je alleen Marokkanen en waarom zijn Marokkanen gespuis? Merci. Marrokanen zijn gespuis. 80% van de misdaden worden gepleegt door Marrokanen. Ik zag laatst zo'n programma over mensen die gezocht worden, raad eens, allemaal Marrokanen. En dan met hun Islamitisering hier, doe het lekker in je eigen land! Kijk. Dan heb je of 1. niet goed gekeken of 2. dan was dat gewoon puur toeval. Want Ik ken veel Marokkaanse jongeren die geen vlieg kwaad doen. En over de oudere Marokkanen Hoef je al helemaal niks te zeggen want daar heb ik nog nooit wat over gezien of gehoord. En zelf heb ik niks mis met dat Ze hier in Nederland zijn. Zo is er tenminste een beetje Cultuur in Nederland. En van mij mogen ze blijven. Zolang ze maar normaal gedragen heb ik er geen problemen mee. Ontopic: Sterretje of spoiler. Het maakt is geen verschil, allebei even erg. Als je eens merkt hoe vaak er met het K word wordt gescholden. Oke het F-woord gebruik ik zelf ook wel. Maar daar sterven zo weinig mensen aan. Kanker is gewoon een ziekte die jaarlijks zo veel levens kost dat het gewoon te erg is. Zelf scheld ik er nooit mee omdat mijn Oma aan Darmkanker is overleden en mijn Opa ook aan Kanker. Ik vind gewoon dat dat woord alleen gebruikt mag worden als je het over die ziekte hebt. En niet als je aan het schelden bent. Reageren
dynastus Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Het is wel dat sommige mensen juist vriendschappen creëren door met kanker te gaan schelden, of is dat weer een trekje dat bij (meeste/sommige) Marokkanen voorkomt en ander soort gespuis. Allereerst is het onzin dat je constant alleen Marokkanen noemt, want de Nederlanders kunnen er ook wat van. Daarnaast benoem je Marokkanen nu als gespuis, wat al helemaal ongegrond is. Dus graag argumenten op deze punten. Waarom noem je alleen Marokkanen en waarom zijn Marokkanen gespuis? Merci. Marrokanen zijn gespuis. 80% van de misdaden worden gepleegt door Marrokanen. Ik zag laatst zo'n programma over mensen die gezocht worden, raad eens, allemaal Marrokanen. En dan met hun Islamitisering hier, doe het lekker in je eigen land! Kijk. Dan heb je of 1. niet goed gekeken of 2. dan was dat gewoon puur toeval. Want Ik ken veel Marokkaanse jongeren die geen vlieg kwaad doen. En over de oudere Marokkanen Hoef je al helemaal niks te zeggen want daar heb ik nog nooit wat over gezien of gehoord. En zelf heb ik niks mis met dat Ze hier in Nederland zijn. Zo is er tenminste een beetje Cultuur in Nederland. En van mij mogen ze blijven. Zolang ze maar normaal gedragen heb ik er geen problemen mee. Ontopic: Sterretje of spoiler. Het maakt is geen verschil, allebei even erg. Als je eens merkt hoe vaak er met het K word wordt gescholden. Oke het F-woord gebruik ik zelf ook wel. Maar daar sterven zo weinig mensen aan. Kanker is gewoon een ziekte die jaarlijks zo veel levens kost dat het gewoon te erg is. Zelf scheld ik er nooit mee omdat mijn Oma aan Darmkanker is overleden en mijn Opa ook aan Kanker. Ik vind gewoon dat dat woord alleen gebruikt mag worden als je het over die ziekte hebt. En niet als je aan het schelden bent. 1 ding je hebt er altijd goede tussen zitten maar ook een heleboel rotte appels... En mij boeit weinig met wat ik scheld want in het eind is het gewoon een woordje. Reageren
FerryN Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Het is wel dat sommige mensen juist vriendschappen creëren door met kanker te gaan schelden, of is dat weer een trekje dat bij (meeste/sommige) Marokkanen voorkomt en ander soort gespuis. Allereerst is het onzin dat je constant alleen Marokkanen noemt, want de Nederlanders kunnen er ook wat van. Daarnaast benoem je Marokkanen nu als gespuis, wat al helemaal ongegrond is. Dus graag argumenten op deze punten. Waarom noem je alleen Marokkanen en waarom zijn Marokkanen gespuis? Merci. Marrokanen zijn gespuis. 80% van de misdaden worden gepleegt door Marrokanen. Ik zag laatst zo'n programma over mensen die gezocht worden, raad eens, allemaal Marrokanen. En dan met hun Islamitisering hier, doe het lekker in je eigen land! Ach man, je zag zeker 'Opsporing verzocht' maar daar zie je alleen maar buitenlanders, maar denk je dat de Nederlanders hier zo braaf zijn of wat? Nou, als je dat denkt moet je oogklepjes eens afdoen. Daarnaast heb ik na de reactie van Jowx ook gezegd dat het verkeerd verwoord was, hiermee bedoelde ik dus de criminele kant van bijvoorbeeld Marokkanen maar ook van andere rassen, want in iedere ras zitten criminelen, en als jij zo doodleuk denkt dat 'Opsporing verzocht' alle mensen daar neerzet, denk je verkeerd, want volgens mij is toen meneertje Van der Sloot in de media stond, daar niet eens is geweest, omdat voor hun alleen buitenlanders relevant zijn, conclusie, boutprogramma. Het is wel dat sommige mensen juist vriendschappen creëren door met kanker te gaan schelden, of is dat weer een trekje dat bij (meeste/sommige) Marokkanen voorkomt en ander soort gespuis. Allereerst is het onzin dat je constant alleen Marokkanen noemt, want de Nederlanders kunnen er ook wat van. Daarnaast benoem je Marokkanen nu als gespuis, wat al helemaal ongegrond is. Dus graag argumenten op deze punten. Waarom noem je alleen Marokkanen en waarom zijn Marokkanen gespuis? Merci. Marrokanen zijn gespuis. 80% van de misdaden worden gepleegt door Marrokanen. Ik zag laatst zo'n programma over mensen die gezocht worden, raad eens, allemaal Marrokanen. En dan met hun Islamitisering hier, doe het lekker in je eigen land! Kijk. Dan heb je of 1. niet goed gekeken of 2. dan was dat gewoon puur toeval. Want Ik ken veel Marokkaanse jongeren die geen vlieg kwaad doen. En over de oudere Marokkanen Hoef je al helemaal niks te zeggen want daar heb ik nog nooit wat over gezien of gehoord. En zelf heb ik niks mis met dat Ze hier in Nederland zijn. Zo is er tenminste een beetje Cultuur in Nederland. En van mij mogen ze blijven. Zolang ze maar normaal gedragen heb ik er geen problemen mee. Cultuur mag er van mij best komen, zolang het niet gaat overheersen, en dat lijkt het nu wel een beetje te gaan doen :/ Maar ikzelf ken ook goeie Marokkanen, maar ook goeie Turken etc., overal zitten gewoon rotte eieren tussen. Reageren
Nissan Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Het is wel dat sommige mensen juist vriendschappen creëren door met kanker te gaan schelden, of is dat weer een trekje dat bij (meeste/sommige) Marokkanen voorkomt en ander soort gespuis. Allereerst is het onzin dat je constant alleen Marokkanen noemt, want de Nederlanders kunnen er ook wat van. Daarnaast benoem je Marokkanen nu als gespuis, wat al helemaal ongegrond is. Dus graag argumenten op deze punten. Waarom noem je alleen Marokkanen en waarom zijn Marokkanen gespuis? Merci. Marrokanen zijn gespuis. 80% van de misdaden worden gepleegt door Marrokanen. Ik zag laatst zo'n programma over mensen die gezocht worden, raad eens, allemaal Marrokanen. En dan met hun Islamitisering hier, doe het lekker in je eigen land! Ach man, je zag zeker 'Opsporing verzocht' maar daar zie je alleen maar buitenlanders, maar denk je dat de Nederlanders hier zo braaf zijn of wat? Nou, als je dat denkt moet je oogklepjes eens afdoen. Daarnaast heb ik na de reactie van Jowx ook gezegd dat het verkeerd verwoord was, hiermee bedoelde ik dus de criminele kant van bijvoorbeeld Marokkanen maar ook van andere rassen, want in iedere ras zitten criminelen, en als jij zo doodleuk denkt dat 'Opsporing verzocht' alle mensen daar neerzet, denk je verkeerd, want volgens mij is toen meneertje Van der Sloot in de media stond, daar niet eens is geweest, omdat voor hun alleen buitenlanders relevant zijn, conclusie, boutprogramma. Het is wel dat sommige mensen juist vriendschappen creëren door met kanker te gaan schelden, of is dat weer een trekje dat bij (meeste/sommige) Marokkanen voorkomt en ander soort gespuis. Allereerst is het onzin dat je constant alleen Marokkanen noemt, want de Nederlanders kunnen er ook wat van. Daarnaast benoem je Marokkanen nu als gespuis, wat al helemaal ongegrond is. Dus graag argumenten op deze punten. Waarom noem je alleen Marokkanen en waarom zijn Marokkanen gespuis? Merci. Marrokanen zijn gespuis. 80% van de misdaden worden gepleegt door Marrokanen. Ik zag laatst zo'n programma over mensen die gezocht worden, raad eens, allemaal Marrokanen. En dan met hun Islamitisering hier, doe het lekker in je eigen land! Kijk. Dan heb je of 1. niet goed gekeken of 2. dan was dat gewoon puur toeval. Want Ik ken veel Marokkaanse jongeren die geen vlieg kwaad doen. En over de oudere Marokkanen Hoef je al helemaal niks te zeggen want daar heb ik nog nooit wat over gezien of gehoord. En zelf heb ik niks mis met dat Ze hier in Nederland zijn. Zo is er tenminste een beetje Cultuur in Nederland. En van mij mogen ze blijven. Zolang ze maar normaal gedragen heb ik er geen problemen mee. Cultuur mag er van mij best komen, zolang het niet gaat overheersen, en dat lijkt het nu wel een beetje te gaan doen :/ Maar ikzelf ken ook goeie Marokkanen, maar ook goeie Turken etc., overal zitten gewoon rotte eieren tussen. Islam is moving in. Dat kun je gewoon niet ontkennen. Ik liep laatst met een meisje in een buurt waar alleen maar Islamieten leven. Uiteindelijk kwam er gewoon serieus iemand aanlopen en die vroeg: Meisje, waarom draag jij geen hoofddoek?? Het is toch te gek voor woorden?? Ga lekker in je eigen land hypocriet zijn voor je geloof. Maar laat ons Nederlanders er dan gewoon BUITEN . Reageren
FireFighter Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Het is wel dat sommige mensen juist vriendschappen creëren door met kanker te gaan schelden, of is dat weer een trekje dat bij (meeste/sommige) Marokkanen voorkomt en ander soort gespuis. Allereerst is het onzin dat je constant alleen Marokkanen noemt, want de Nederlanders kunnen er ook wat van. Daarnaast benoem je Marokkanen nu als gespuis, wat al helemaal ongegrond is. Dus graag argumenten op deze punten. Waarom noem je alleen Marokkanen en waarom zijn Marokkanen gespuis? Merci. Marrokanen zijn gespuis. 80% van de misdaden worden gepleegt door Marrokanen. Ik zag laatst zo'n programma over mensen die gezocht worden, raad eens, allemaal Marrokanen. En dan met hun Islamitisering hier, doe het lekker in je eigen land! Ach man, je zag zeker 'Opsporing verzocht' maar daar zie je alleen maar buitenlanders, maar denk je dat de Nederlanders hier zo braaf zijn of wat? Nou, als je dat denkt moet je oogklepjes eens afdoen. Daarnaast heb ik na de reactie van Jowx ook gezegd dat het verkeerd verwoord was, hiermee bedoelde ik dus de criminele kant van bijvoorbeeld Marokkanen maar ook van andere rassen, want in iedere ras zitten criminelen, en als jij zo doodleuk denkt dat 'Opsporing verzocht' alle mensen daar neerzet, denk je verkeerd, want volgens mij is toen meneertje Van der Sloot in de media stond, daar niet eens is geweest, omdat voor hun alleen buitenlanders relevant zijn, conclusie, boutprogramma. Alle Marrokanen die ik tegenkom zijn kutmensen, echt waar. Vooral die jongeren, schijtvolk, sorry hoor. Ik liep een keer langs zo'n groepje, en ik wordt verrot gescholden met kanker dit en kanker nerd, kanker sukkel, en je kanker moeder en dat soort taalgebruik. En waarom? Omdat ik mijn broek niet zo achtelijk laag heb als die sukkels daar. Weg met de Marrokanen! Maar ik ga hier niet verder meer op in, stuur mij maar een PB als je het er niet mee eens bent. Bewerkt: 12 juli 2009 door FireFighter Reageren
FerryN Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Het is wel dat sommige mensen juist vriendschappen creëren door met kanker te gaan schelden, of is dat weer een trekje dat bij (meeste/sommige) Marokkanen voorkomt en ander soort gespuis. Allereerst is het onzin dat je constant alleen Marokkanen noemt, want de Nederlanders kunnen er ook wat van. Daarnaast benoem je Marokkanen nu als gespuis, wat al helemaal ongegrond is. Dus graag argumenten op deze punten. Waarom noem je alleen Marokkanen en waarom zijn Marokkanen gespuis? Merci. Marrokanen zijn gespuis. 80% van de misdaden worden gepleegt door Marrokanen. Ik zag laatst zo'n programma over mensen die gezocht worden, raad eens, allemaal Marrokanen. En dan met hun Islamitisering hier, doe het lekker in je eigen land! Ach man, je zag zeker 'Opsporing verzocht' maar daar zie je alleen maar buitenlanders, maar denk je dat de Nederlanders hier zo braaf zijn of wat? Nou, als je dat denkt moet je oogklepjes eens afdoen. Daarnaast heb ik na de reactie van Jowx ook gezegd dat het verkeerd verwoord was, hiermee bedoelde ik dus de criminele kant van bijvoorbeeld Marokkanen maar ook van andere rassen, want in iedere ras zitten criminelen, en als jij zo doodleuk denkt dat 'Opsporing verzocht' alle mensen daar neerzet, denk je verkeerd, want volgens mij is toen meneertje Van der Sloot in de media stond, daar niet eens is geweest, omdat voor hun alleen buitenlanders relevant zijn, conclusie, boutprogramma. Alle Marrokanen die ik tegenkom zijn kutmensen, echt waar. Vooral die jongeren, schijtvolk, sorry hoor. Ik liep een keer langs zo'n groepje, en ik wordt verrot gescholden met kanker dit en kanker nerd, kanker sukkel, en je kanker moeder en dat soort taalgebruik. En waarom? Omdat ik mijn broek niet zo achtelijk laag heb als die sukkels daar. Weg met de Marrokanen! Maar ik ga hier niet verder meer op in, stuur mij maar een PB als je het er niet mee eens bent. Hmm, durf je dat trouwens ook in hun gezicht te vertellen? Wel een beetje dom als je zo als internetheldje probeert te zijn maar niks tegen hunzelf durft te vertellen wat je van ze vind. Reageren
Nissan Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Dat begrijp ik helemaal FerryN, want als je dat in het echt zegt heb je een mes tussen je ribben zitten . Reageren
FireFighter Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 (bewerkt) Dat begrijp ik helemaal FerryN, want als je dat in het echt zegt heb je een mes tussen je ribben zitten . En dat is nou precies waarom ik ze haat. Zeg 1 verkeerd ding tegen ze dat hun verkeerd ligt en je heb gelijk een mes tussen je ribben. Nederland is een vrij land! Je mag zeggen wat je wil zonder dat je wordt vermoord, ik mag alles vinden en zeggen over marrokanen, maar omgekeerd mag dat ook. Vrijheid van meningsuiting heet dat. En als ze die wet niet waarderen d.m.v een moord o.i.d omdat iemand iets tegen de Marrokanen heeft en dat uit, moet ze maar ergens anders de wet overtreden! Trouwens FerryN, ik zeg wat ik vind, niet om stoer lopen te doen. Bewerkt: 12 juli 2009 door FireFighter Reageren
FerryN Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Dat begrijp ik helemaal FerryN, want als je dat in het echt zegt heb je een mes tussen je ribben zitten . En dat is nou precies waarom ik ze haat. Zeg 1 verkeerd ding tegen ze dat hun verkeerd ligt en je heb gelijk een mes tussen je ribben... Trouwens FerryN, ik zeg wat ik vind, niet om stoer lopen te doen. Maarja, scheelt dat jou persoonlijke redenatie niet voor iedereen geldt, gelukkig maar, want die is nogal scheef, misschien kom je alleen de verkeerde tegen en zie je de goeie juist niet, jammer dat je zo over een kam scheert. Reageren
Nissan Geplaatst: 12 juli 2009 Rapport Geplaatst: 12 juli 2009 Ik kom alleen maar de verkeerde tegen, en na verloop van tijd zie je het verschil dus gewoon niet meer. Dan heb je één bepaalt portret geschildert van een volk. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 13 juli 2009 Rapport Geplaatst: 13 juli 2009 (bewerkt) ik ben niet tegen schelden met kanker,maar doe het zo dat anderen het niet horen of waar mensen bij zijn die er niet gekwetst van kunnen worden. en over marrokanen:ik haat die gasten,altijd problemen maken die lui.ik wonn in rotterdam(crooswijk)en daar zie ik alleen maar marokkanen.ze schelden de hele tijd mensen uit en als je een keer wat terug zegt komt gelijk het hele groepie.en 9 van de 10 keer als ik op tv ziet van dat er iemand achtervolgt word dan zijn het altijd marrokanen,ook bij wegmisbruikers als ze bv een drugs runner achterna zitten wat denk je???marrokanen!juist ja Bewerkt: 13 juli 2009 door thegodfather91 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.