Jump to content

Kanker en andere krachttermen


Neville

Recommended Posts

  • Reacties 219
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    16

  • GIGAgangster1

    14

  • De Stofzuiger

    13

  • Nissan

    12

ik ben niet tegen schelden met kanker,maar doe het zo dat anderen het niet horen of waar mensen bij zijn die er niet gekwetst van kunnen worden.

en over marrokanen:ik haat die gasten,altijd problemen maken die lui.ik wonn in rotterdam(crooswijk)en daar zie ik alleen maar marokkanen.ze schelden de hele tijd mensen uit en als je een keer wat terug zegt komt gelijk het hele groepie.en 9 van de 10 keer als ik op tv ziet van dat er iemand achtervolgt word dan zijn het altijd marrokanen,ook bij wegmisbruikers als ze bv een drugs runner achterna zitten wat denk je???marrokanen!juist ja :duh:

Inderdaad!

Sorry Jowx, ik zag je post niet :D

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

K lees dit topic al een tijdje maar deze grappemakers praten over marokkanen maar durven niet in het echt aka internethelden of bezems. ik zeg tegen jullie toch ook geen stinkhollanders ? ( niet dat ik wat tege alle hollanders heb maar wel de meeste)

en met kk schelden, tja ik doe het wel eens maar niet zo vaak als die andere marokkane :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

K lees dit topic al een tijdje maar deze grappemakers praten over marokkanen maar durven niet in het echt aka internethelden of bezems. ik zeg tegen jullie toch ook geen stinkhollanders ? ( niet dat ik wat tege alle hollanders heb maar wel de meeste)

en met kk schelden, tja ik doe het wel eens maar niet zo vaak als die andere marokkane :puh:

Dus ik begrijp dat jij wat tegen de meeste Hollanders hebt? Zonder de Hollanders had jij nu waarschijnlijk geen eens een internet verbinding.

Link to comment
Delen op andere websites

K lees dit topic al een tijdje maar deze grappemakers praten over marokkanen maar durven niet in het echt aka internethelden of bezems. ik zeg tegen jullie toch ook geen stinkhollanders ? ( niet dat ik wat tege alle hollanders heb maar wel de meeste)

De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. :7

Link to comment
Delen op andere websites

K lees dit topic al een tijdje maar deze grappemakers praten over marokkanen maar durven niet in het echt aka internethelden of bezems. ik zeg tegen jullie toch ook geen stinkhollanders ? ( niet dat ik wat tege alle hollanders heb maar wel de meeste)

en met kk schelden, tja ik doe het wel eens maar niet zo vaak als die andere marokkane :puh:

Haha, en in het echt alleen met een meerderheid tegen Nederlanders durven. Het echte Nederlandse tuig kijken jullie niet eens aan, maar de nerdjes stampen jullie met z'n achten af. Laf volk dat jullie zijn. Die Marokkanen slijmen ook altijd bij Nederlandse hooligans enz. Ik zit met goed veel mocrotjes op school maar geen een die stoer tegen mij doet hoor, haha. Alleen de nerdjes pakken ze. Bezems.

Verder heb ik niet zo'n moeite als iemand met kanker scheld. Zelf doe ik het niet, ben er ook wel mensen door verloren maarja...soms floept het er gewoon uit en zolang er niemand mee beledigd wordt vind ik het best

Link to comment
Delen op andere websites

Voordat het hier uit de hand loopt wijs ik jullie erop elkaar niet te beledigen over elkaars afkomst.

Inderdaad .Levi. Afkomst et cetera maakt helemaal niks uit. Ik heb zelf een jaar of vijf geleden ook min of meer gediscrimineerd, maar dit was meer omdat ik er mee werd in gesleurd door mensen die nog even erger waren als mij.

Toch blijf ik van mening dat als meneer Mocrosahbi een hekel heeft aan de meeste Nederlanders hij ze koffers moet pakken en een vliegtuig richting Marokko moet gaan zoeken. De meeste Nederlands klagen over het feit dat wij Nederlanders vroeger veel buitenlanders naar Nederland hebben gehaald omdat wij het ''vuile'' werk niet wouden doen. Nu schijnt het zo te zijn dat de meeste buitenlanders het hier in Nederland een paradijs vinden, want waarom zijn ze hier dan nog allemaal?

Maar zoals gewoonlijk als het over internet kan iedereen stoer doen en een grote mond opzetten. Ik heb het al zo vaak meegemaakt dat mensen dat doen. En ik word er eerlijk gezegd niet warm of koud van. Maar kijk eens naar voetbal. Als het Nederlands elftal speelt dan hoor je niemand klagen. Dan zitten Turken,Marokkanen,Afrikanen,Chinezen,Antillianen en Nederlanders door elkaar heen en dan is het een groot feest. Natuurlijk niet als het bijvoorbeeld Marokko tegen Nederland is, want dan zitten we lijn recht tegenover elkaar.

Mocrosahbi zegt in het topic dat hij het al een poosje leest, maar inhoudelijk reageren doe je niet echt. Het enigste wat je nu doet is Provoceren en hopen dat de hel losbreekt hier, maar gelukkig hebben we daar de anti-forum-rellen-politzei voor die alles netjes in de gaten houd.

Dat Marokkanen vaak met tien man aan komen zetten is omdat hun meer een broederschap hebben als het ware dan wij Nederlanders. Als je al Nederlander met je groep vrienden op straat loopt en je krijgt ruzie rent de helft al weg. Dat is bij hun niet zo en daarom word er wel vaak gezegd dat Marokkanen laf zijn. Wat wel vaak laf is is dat als er dan maar in totaal één iemand overblijft al die tien Marokkanen gaan inslaan op die ene Nederlander die overblijft.

O ja en De Stofzuiger in Marokko hebben ze ook gewoon internet. Het mag dan misschien wel geen glasvezel wezen zoals wij hier in Nederland wel hebben, maar ze hebben het wel. Ook zijn er natuurlijk plaatjes in Marokko die geen internet hebben, maar zo heeft Nederland ook wel dingen die hun we hebben en wij niet.

Bewerkt: door Sa_bulldog
Link to comment
Delen op andere websites

.Levi., ik benoem niemand op zijn afkomst, eerlijk waar niet. Maar ik ben serieus nog nooit een ''goede'' Marokaan tegengekomen. Uiteindelijk schep je dan wel een beeld dat je dan bij elke Marokaan gebruikt. Als bijvoorbeeld van de 101 Marokanen 100 jou uitschelden, denk je uiteindelijk dat die ene die het niet doet, het ook doet. Ik ben gisteren ook voor het eerst een aardige Poolse tegengekomen. Ze bleek ook nog eens normaal werk te hebben!

Link to comment
Delen op andere websites

.Levi., ik benoem niemand op zijn afkomst, eerlijk waar niet. Maar ik ben serieus nog nooit een ''goede'' Marokaan tegengekomen. Uiteindelijk schep je dan wel een beeld dat je dan bij elke Marokaan gebruikt. Als bijvoorbeeld van de 101 Marokanen 100 jou uitschelden, denk je uiteindelijk dat die ene die het niet doet, het ook doet. Ik ben gisteren ook voor het eerst een aardige Poolse tegengekomen. Ze bleek ook nog eens normaal werk te hebben!

Ik ben het met je eens. Ik heb ook hetzelfde met de Marrokanen.

Jullie zeggen alles al wat ik wilden gaan zeggen... :7

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

K lees dit topic al een tijdje maar deze grappemakers praten over marokkanen maar durven niet in het echt aka internethelden of bezems. ik zeg tegen jullie toch ook geen stinkhollanders ? ( niet dat ik wat tege alle hollanders heb maar wel de meeste)

en met kk schelden, tja ik doe het wel eens maar niet zo vaak als die andere marokkane :puh:

Dus ik begrijp dat jij wat tegen de meeste Hollanders hebt? Zonder de Hollanders had jij nu waarschijnlijk geen eens een internet verbinding.

De wildersstemmers, racisten, en mensen die mijn afkomst kwetsen...

Die haat ik alleen maar maar dat zijn een hele groep.

Maarja sorry dat ik te kwetsend overkwam maar dat moet je dan ook tegen andere zeggen. Vooral die Firefighter bezem.

Voorderest bedank ik NL. Voor een beter leven.

Ontopic:

Ik scheld er niet vaak mee maar als je er mee scheld is het niet spotten, je zegt alleen het woord, niet de hele ziekte zeg maar. Als je tegen iemand zegt van: Krijg de kk dan is het wel weer spottend snappe jullie :puh:

Bewerkt: door Mocrosahbi
Link to comment
Delen op andere websites

K lees dit topic al een tijdje maar deze grappemakers praten over marokkanen maar durven niet in het echt aka internethelden of bezems. ik zeg tegen jullie toch ook geen stinkhollanders ? ( niet dat ik wat tege alle hollanders heb maar wel de meeste)

en met kk schelden, tja ik doe het wel eens maar niet zo vaak als die andere marokkane :puh:

Dus ik begrijp dat jij wat tegen de meeste Hollanders hebt? Zonder de Hollanders had jij nu waarschijnlijk geen eens een internet verbinding.

Hoezo niet , jullie hadden een poep economie zonder ons. Eerst halen ze ons binnen als gastarbeiders. En nu willen ze ons ineens kwijt , wij gaan nergens heen geloof mij. Elke Allochtoon met papieren krijgen jullie er niet meer uit, zo is het nou eenmaal. Wilders gaat niks bereiken omdat het parlement toch niet volledig met hem hem eens is.

Link to comment
Delen op andere websites

We gaan totaal buiten het doel van het topic om. Laat het voor iedereen duidelijk zijn dat het geen leuk binnen komen is als je als lid te zien krijgt dat je afkomst beledigd wordt aan alle kanten. Dan maakt het niet uit of je Marokkaan bent, Chinees, Italiaas, Amerikaans of Pools, het gaat om het principe en dat is verkeerd. Dat je sommige mensen van een bepaalde afkomst niet mag moet jij weten, maar denk er wel aan dat er ook goede tussen lopen, zo ook hier op het forum.

Ontopic: Kanker en andere krachttermen

Link to comment
Delen op andere websites

We gaan totaal buiten het doel van het topic om. Laat het voor iedereen duidelijk zijn dat het geen leuk binnen komen is als je als lid te zien krijgt dat je afkomst beledigd wordt aan alle kanten. Dan maakt het niet uit of je Marokkaan bent, Chinees, Italiaas, Amerikaans of Pools, het gaat om het principe en dat is verkeerd. Dat je sommige mensen van een bepaalde afkomst niet mag moet jij weten, maar denk er wel aan dat er ook goede tussen lopen, zo ook hier op het forum.

Ontopic: Kanker en andere krachttermen

Respect! _O_

(Meer hoef ik niet te zeggen!)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...