GTA Monster Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Moet je eens naar dit verhaal luisteren (opa praat hier): Er was eens een meisje en haar moeder is overleden aan kanker. Het enige wat ze nog overheeft van haar moeder is de lange ochtendjas. Je neemt hem elke avond in bed. Maar na 3 jaar is er iets ergs gebeurt, iets heel ergs. De jas is door een misverstand in de wasmachine gekomen. Het meisje is ten einde raad, nooit zal ze haar moeder nog voelen, nooit zal ze haar meer ruiken. Dit was een verhaal van Leo Tolstoy; zoek maar eens op. Het verhaal van Anne Karenina Reageren
TomHagen Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Moet je eens naar dit verhaal luisteren (opa praat hier):Er was eens een meisje en haar moeder is overleden aan kanker. Het enige wat ze nog overheeft van haar moeder is de lange ochtendjas. Je neemt hem elke avond in bed. Maar na 3 jaar is er iets ergs gebeurt, iets heel ergs. De jas is door een misverstand in de wasmachine gekomen. Het meisje is ten einde raad, nooit zal ze haar moeder nog voelen, nooit zal ze haar meer ruiken. Dit was een verhaal van Leo Tolstoy; zoek maar eens op. Het verhaal van Anne Karenina Verkeerde topic? Dit topic gaat over schelden, niet hoe hard deze wrede wereld wel niet is. Reageren
Tjerk Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Als die jas 3 jaar niet in de was is geweest, dan gaat de geur er na 1 wasbeurt niet uit hoor. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 22 september 2008 Rapport Geplaatst: 22 september 2008 Het beste is inderdaad om totaal niet te schelden. En als men dan toch scheld dan liefst niet met ziektes want dat vind ik in 1 woord gewoon zwak. Lager kun je dan niet vallen. Iemand die die ziekte heeft leid daar echt enorm mee. Nu zijn er mensen die er dan gewoon doodleuk andere mensen mee gaan bespotten en het gaan gebruiken als scheldwoord. Ook al veranderen ze de woorden door letters aan te passen of het in spoilers te zetten dan blijft dat gewoon op hetzelfde neerkomen met dezelfde betekenis. Schelden? Stop er dus gewoon mee. Je bereikt er totaal niks mee, je maakt er alleen maar vijanden mee. Reageren
GIGAgangster1 Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Ik vind het ook zo vreselijk . Om de minuut . Ik heb verdomme mijn opa en oma eraan overleden! Reageren
MartyCeha Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Ik heb zelf vroeger kanker gehad en ik heb mezelf erop betrapt dat ik met "kanker" heb gescholden :$ Eigelijk schaam ik me ervoor, maar het wordt nu eenmaal zo veel gerbuikt. Vooral de afkorting kk... Het heeft er eigelijk niets meer mee te maken, en als je het zegt wil je de slachtoffers ervan niet kwetsen ofzo, maar het heeft nog altijd die bepaalde link... Reageren
GIGAgangster1 Geplaatst: 23 september 2008 Rapport Geplaatst: 23 september 2008 Ik heb zelf vroeger kanker gehad en ik heb mezelf erop betrapt dat ik met "kanker" heb gescholden :$ Eigelijk schaam ik me ervoor, maar het wordt nu eenmaal zo veel gerbuikt. Vooral de afkorting kk... Het heeft er eigelijk niets meer mee te maken, en als je het zegt wil je de slachtoffers ervan niet kwetsen ofzo, maar het heeft nog altijd die bepaalde link... Wat voor kk ? Het lijkt me echt erg tja . Ik scheld er af en toe ook wel mee . Maar op mijn school is het te erg . Reageren
Robin2130 Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Ik vind het ronduit asociaal als mensen met kanker gaan schelden. maar aan de andere kant wordt 'tering' meer getolereerd, terwijl tering ook een veelvoorkomende ziekte is. Tering is een andere woord voor tubercolose. Als iemand met kut, fuck of wat dan ook scheldt, kan ik er niet echt mee zitten. Maar het is dan ook niet nodig om dat soort woorden te pas en te onpas te gaan gebruiken. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Moet je eens naar dit verhaal luisteren (opa praat hier):Er was eens een meisje en haar moeder is overleden aan kanker. Het enige wat ze nog overheeft van haar moeder is de lange ochtendjas. Je neemt hem elke avond in bed. Maar na 3 jaar is er iets ergs gebeurt, iets heel ergs. De jas is door een misverstand in de wasmachine gekomen. Het meisje is ten einde raad, nooit zal ze haar moeder nog voelen, nooit zal ze haar meer ruiken. Dit was een verhaal van Leo Tolstoy; zoek maar eens op. Het verhaal van Anne Karenina Verkeerde topic? Dit topic gaat over schelden, niet hoe hard deze wrede wereld wel niet is. Maakt toch niet uit? Het is toch een erg verhaal. Plus; het heeft met 'Kanker' te maken. Reageren
GIGAgangster1 Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Ik vind het ronduit asociaal als mensen met kanker gaan schelden. maar aan de andere kant wordt 'tering' meer getolereerd, terwijl tering ook een veelvoorkomende ziekte is. Tering is een andere woord voor tubercolose. Als iemand met kut, fuck of wat dan ook scheldt, kan ik er niet echt mee zitten. Maar het is dan ook niet nodig om dat soort woorden te pas en te onpas te gaan gebruiken. Nou tering kwam alleen vroeger veel voor . Nu niet echt meer hoor . Alleen in de arme landen . Reageren
The Distortion Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Ik moet eerlijk wezen, dat ik er zowat elke dag mee schelt, boejt me vrij weinig, 't'is maar een woord, me tante is er aan dood gaan btw dat wel.. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 24 september 2008 Rapport Geplaatst: 24 september 2008 Ik moet eerlijk wezen, dat ik er zowat elke dag mee schelt, boejt me vrij weinig, 't'is maar een woord, me tante is er aan dood gaan btw dat wel.. Kanker, een klein woordje met zo'n groot effect een stom woordje doet je huilen van schrik een woordje van 6 letters groot Voor de één een scheldwoord Voor de ander de dood Denk daar maar eens eventjes over na Reageren
GIGAgangster1 Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Ik moet eerlijk wezen, dat ik er zowat elke dag mee schelt, boejt me vrij weinig, 't'is maar een woord, me tante is er aan dood gaan btw dat wel.. Kanker, een klein woordje met zo'n groot effect een stom woordje doet je huilen van schrik een woordje van 6 letters groot Voor de één een scheldwoord Voor de ander de dood Denk daar maar eens eventjes over na Ik heb er nog nooit om gejankt hoor Ik weet dat je gelijk hebt , maar er wordt er nou eenmaal mee gescholden . Dat kun je niet tegenhouden Reageren
The Distortion Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Ik moet eerlijk wezen, dat ik er zowat elke dag mee schelt, boejt me vrij weinig, 't'is maar een woord, me tante is er aan dood gaan btw dat wel.. Kanker, een klein woordje met zo'n groot effect een stom woordje doet je huilen van schrik een woordje van 6 letters groot Voor de één een scheldwoord Voor de ander de dood Denk daar maar eens eventjes over na Ik heb er nog nooit om gejankt hoor Ik weet dat je gelijk hebt , maar er wordt er nou eenmaal mee gescholden . Dat kun je niet tegenhouden Ik heb er inderdaad ook nooit om gejankt, en ik geef tog ook alleen maar me mening ._. Reageren
GIGAgangster1 Geplaatst: 25 september 2008 Rapport Geplaatst: 25 september 2008 Ik moet eerlijk wezen, dat ik er zowat elke dag mee schelt, boejt me vrij weinig, 't'is maar een woord, me tante is er aan dood gaan btw dat wel.. Kanker, een klein woordje met zo'n groot effect een stom woordje doet je huilen van schrik een woordje van 6 letters groot Voor de één een scheldwoord Voor de ander de dood Denk daar maar eens eventjes over na Ik heb er nog nooit om gejankt hoor Ik weet dat je gelijk hebt , maar er wordt er nou eenmaal mee gescholden . Dat kun je niet tegenhouden Ik heb er inderdaad ook nooit om gejankt, en ik geef tog ook alleen maar me mening ._. Das waar Ik scheld er ook af en toe mee . Maarja het is de jeugd nu . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.