Jump to content

Kanker en andere krachttermen


Neville

Recommended Posts

Ik persoonlijk strooi niet met de krachttermen als ziektes. andere krachttermen nog wel eens, En vooral in me stoot dan wil dat nog wel eens uit me mond vliegen, Maar daar heeft iedereen zo weer zijn of haar eigen krachttermen voor. Ik heb het één keer in de kerk gezegd 4 jaar geleden toen we voor de ''fun'' naar een kerst mis gingen.. ik had toen geloof ik al een uur gestaan.. dat was het toppunt...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 219
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FerryN

    16

  • GIGAgangster1

    14

  • De Stofzuiger

    13

  • Nissan

    12

Eigenlijk vind ik van niet dat je moet schelden en vooral niet ziekte`s.

Maar aan de ander kant ik ben niet echt gekwetst als je krachttermen tegen me gebruikt.

Een belediging over me kleding,uiterlijk,leven zo me vast meer kwetsen.

Bewerkt: door thedutchrocks
Link to comment
Delen op andere websites

Met krachttermen kom je nergens, je verliest alleen vriendschappen, je kunt in de bak worden gegooid, dus doe dat maar liever niet, Ferry.

Waarschijnlijk begreep je het verkeerd.

Cuban zei namelijk dat je met die droge scheldwoorden niet verder komt, maar kom je door te gaan schelden met kanker wel verder dan?

Nee, ook niet, en dat bedoelde ik dus ;).

Het is wel dat sommige mensen juist vriendschappen creëren door met kanker te gaan schelden, of is dat weer een trekje dat bij (meeste/sommige) Marokkanen voorkomt en ander soort gespuis.

En als je godverdomme schreeuwt, met dingen zoals kanker vloekt, niet in de bak gegooid mag worden? (volgens mij)

Behalve als je zegt zoals sommige 'kankerwout' of dergelijke dingen, maar dan scheld je een ambtenaar in functie uit, en dat mag weer niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel dat sommige mensen juist vriendschappen creëren door met kanker te gaan schelden, of is dat weer een trekje dat bij (meeste/sommige) Marokkanen voorkomt en ander soort gespuis.

Allereerst is het onzin dat je constant alleen Marokkanen noemt, want de Nederlanders kunnen er ook wat van. Daarnaast benoem je Marokkanen nu als gespuis, wat al helemaal ongegrond is. Dus graag argumenten op deze punten. Waarom noem je alleen Marokkanen en waarom zijn Marokkanen gespuis? Merci.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben het deels met Ferry eens. Het zijn idd vaak marokkanen die met kanker schelden. Maar de Hollanders kunnen er idd ook wat van. Denk dat hij marokkanen noemt omdat zij het meest met kanker schelden. En waarom zij gespuis zijn, dat kun je denk ik zelf wel bedenken... Ik bedoel natuurlijk niet "omdat zij marokkaans zijn", maar omdat zij wel vaak in het nieuws komen bij relletjes of andere ongein.

Bewerkt: door chopperboy
Link to comment
Delen op andere websites

Het is wel dat sommige mensen juist vriendschappen creëren door met kanker te gaan schelden, of is dat weer een trekje dat bij (meeste/sommige) Marokkanen voorkomt en ander soort gespuis.

Allereerst is het onzin dat je constant alleen Marokkanen noemt, want de Nederlanders kunnen er ook wat van. Daarnaast benoem je Marokkanen nu als gespuis, wat al helemaal ongegrond is. Dus graag argumenten op deze punten. Waarom noem je alleen Marokkanen en waarom zijn Marokkanen gespuis? Merci.

Wss heb ik het verkeerd geschreven of vatte jij het verkeerd op.

Want vrijwel iedere Marokkaan die ik ken heb ik wel minstens 1 keer met kanker horen schelden, ja ok, niet iedere Marokkaan scheld ermee, daar zijn de tussenhaakjes nog voor.

En met ander soort gespuis bedoel ik dus de mensen die met kanker schelden, en dus niet op een bepaalde ras of huidskleur.

En je hebt me niet zien zeggen dat ik zei dat Marokkanen gespuis zijn, dat maak jijzelf ervan.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

Bericht

Wat ik bedoelde is dat droge scheldwoorden het niet echt doen.

Ik spreek uit eigen ervaring.

Je kan beter gewoon helemaal niet schelden. Maar ik ken niemand die nog nooit

gescholden heeft.

Ik zeg gewoon Kutcomputer, als hij niet doet wat ik vraag. BV

Link to comment
Delen op andere websites

Want vrijwel iedere Marokkaan die ik ken heb ik wel minstens 1 keer met kanker horen schelden, ja ok, niet iedere Marokkaan scheld ermee, daar zijn de tussenhaakjes nog voor.

Alsof iedereen die jij kent een goed beeld vormt van het totaalplaatje. Negen van de tien Nederlanders die ik ken schelden met kanker, dus dan doen de meeste Nederlanders dat. Dat is generaliseren, dus fout. Het ging er mij meer om dat je de nadruk legt op Marokkanen..

En je hebt me niet zien zeggen dat ik zei dat Marokkanen gespuis zijn, dat maak jijzelf ervan.

Is dat zo..? Even je vorige quote erbij halen dan..

Marokkanen voorkomt en ander soort gespuis.

Daarmee associeer je Marokkanen toch echt met ander soort gespuis.. Waarschijnlijk bedoel je het niet zo, maar dan verwoord je het in ieder geval erg slecht..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...