Jump to content

heb net een nieuwe bug gevonden

janjoker

Recommended Posts

Ik schoot van vore de politieman dood in de auto. Ik opende de auto en ten trok CJ niks  uit de auto:p

Misschien wel omdat hij er dood is uitgevallen.. Ik had een x dat CJ door de deur heen stapte en hij hem daarna open en dicht deed :ph34r:

Bewerkt: door Sultan
Delen op andere websites

Euhm als je iemand doodschiet door het hoofd dan valt hij uit z'n auto.

Waarschijnlijk ben je ingestapt zonder te kijken wat er op de grond lag .

En naar ik weet als je iemand doodschiet in een auto kan je hem er niet uit sleuren?

Delen op andere websites

dat het niet mooi afgewerkt is

dat de ps2 of het spel zelf niet in de gaten had dat je het deed..en dus de bijpassende animatie of whatever er niet bij opstarte

het komt gewoon omdat rocstar games geen zin had om alles perfect te maken als ze dit zouden doen zouden we 5 jaar moeten wachten en tegen dan zijn er al honderden nieuwe technieken en spelcomputers uitgevonden.

Delen op andere websites

Ik bedoel dat het maar een klein onozel foutje is. Vergelijk SA eens met het eerste gtagame. Het is nu veel beter. Maar weer dat binnen een paar jaar gta sa dan een oud spel is. Tegendan hebben ze nieuwe methodes en wie weet gta 3D

Delen op andere websites

Ja,GTA 3,Vice City en San Andreas zijn 3d.

Voor de mensen die niet snappen wat 3d is <_< :

Driedimensionaal is een term gebruikt om aan te geven dat een object ruimtelijk is; het object heeft drie dimensies: lengte, breedte en hoogte.

3D

De verkorte aanduiding 3D wordt meestal gebuikt om aan te geven dat iets als ruimtelijk kan worden waargenomen: 3D-foto's, 3D-film, 3D-graphics. De beelden zijn vaak niet echt ruimtelijk, maar door bepaalte trucjes (bijv. een bril met een rood en met een blauw glas) kan men toch 3D zien.

Van echt ruimtelijke objecten (een schoenendoos) zegt men niet dat het 3D is. De aanduiding 3D heeft dus betrekking op onverwachte visuele beelden. Je verwacht een plat beeld (foto), maar je ziet 3D.

Bron: www.nl.wikipedia.org

Lazlow

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...