janjoker Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Ik schoot van vore de politieman dood in de auto. Ik opende de auto en ten trok CJ niks uit de auto:p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Ik schoot van vore de politieman dood in de auto. Ik opende de auto en ten trok CJ niks uit de auto:p Is mijn nog nooit overkomen Jmmr dat je geen schreen hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierkameel Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 (bewerkt) Ik schoot van vore de politieman dood in de auto. Ik opende de auto en ten trok CJ niks uit de auto:p Misschien wel omdat hij er dood is uitgevallen.. Ik had een x dat CJ door de deur heen stapte en hij hem daarna open en dicht deed :ph34r: Bewerkt: 18 januari 2005 door Sultan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 misschien wel omdat hij er dood is uitgevallen Ja dat kan ook nog Maar vraagie: Heeft iemand dit wel eens vaker gehad? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Het zal wel een schoonheidsfourje zijn :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 misschien wel omdat hij er dood is uitgevallen Ja dat kan ook nog Maar vraagie: Heeft iemand dit wel eens vaker gehad? mijn nooit overkomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Het zal wel een schoonheidsfourje zijn Moet dit schoonheidsfoutje zijn?? Wat bedoel je ermee? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master-mind Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 dat het niet mooi afgewerkt is dat de ps2 of het spel zelf niet in de gaten had dat je het deed..en dus de bijpassende animatie of whatever er niet bij opstarte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Euhm als je iemand doodschiet door het hoofd dan valt hij uit z'n auto. Waarschijnlijk ben je ingestapt zonder te kijken wat er op de grond lag . En naar ik weet als je iemand doodschiet in een auto kan je hem er niet uit sleuren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 dat het niet mooi afgewerkt isdat de ps2 of het spel zelf niet in de gaten had dat je het deed..en dus de bijpassende animatie of whatever er niet bij opstarte het komt gewoon omdat rocstar games geen zin had om alles perfect te maken als ze dit zouden doen zouden we 5 jaar moeten wachten en tegen dan zijn er al honderden nieuwe technieken en spelcomputers uitgevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Ik bedoel dat het maar een klein onozel foutje is. Vergelijk SA eens met het eerste gtagame. Het is nu veel beter. Maar weer dat binnen een paar jaar gta sa dan een oud spel is. Tegendan hebben ze nieuwe methodes en wie weet gta 3D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ShadowOps Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 De games zijn toch al 3D??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lazlow Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 januari 2005 Ja,GTA 3,Vice City en San Andreas zijn 3d. Voor de mensen die niet snappen wat 3d is <_< : Driedimensionaal is een term gebruikt om aan te geven dat een object ruimtelijk is; het object heeft drie dimensies: lengte, breedte en hoogte. 3D De verkorte aanduiding 3D wordt meestal gebuikt om aan te geven dat iets als ruimtelijk kan worden waargenomen: 3D-foto's, 3D-film, 3D-graphics. De beelden zijn vaak niet echt ruimtelijk, maar door bepaalte trucjes (bijv. een bril met een rood en met een blauw glas) kan men toch 3D zien. Van echt ruimtelijke objecten (een schoenendoos) zegt men niet dat het 3D is. De aanduiding 3D heeft dus betrekking op onverwachte visuele beelden. Je verwacht een plat beeld (foto), maar je ziet 3D. Bron: www.nl.wikipedia.org Lazlow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 ik had een keer deed ik de wagen stoppen en toen deed die de deur dicht terwijl die al dicht was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr CJ Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 januari 2005 Ik bedoel met die 3D dat je zo een gek brilletje moet opzetten, zoals je in pretparken hebt. 3D-effect of zo iets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.